Originele BMW Styling M 135 velgen 18 inch
-
H.J. Rietman jr
Originele BMW Styling M 135 velgen 18 inch
Hoi,
Kunnen op deze velgen alleen runflat banden of kunnen er ook gewone banden op ?
Ben van plan aankomend voorjaar M 135 styling velgen te kopen.
Ik hoor het meeste negatieve reakties over runflat banden, dat ze stug(ger) zijn en niet zo fijn rijden als gewone banden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik zie graag jullie reakties.
Mvrgr,
H.J. Rietman jr.
Kunnen op deze velgen alleen runflat banden of kunnen er ook gewone banden op ?
Ben van plan aankomend voorjaar M 135 styling velgen te kopen.
Ik hoor het meeste negatieve reakties over runflat banden, dat ze stug(ger) zijn en niet zo fijn rijden als gewone banden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik zie graag jullie reakties.
Mvrgr,
H.J. Rietman jr.
Re: Originele BMW Styling M 135 velgen 18 inch
Ja, hier passen ook normale banden op 
www. M3 register .nl
-
H.J. Rietman jr
Hoi B46,
Bedankt voor je snelle reaktie. Nu weet ik of ik ze wel of niet ga kopen. Wel dus.
Groet,
H.J.Rietman jr.
Bedankt voor je snelle reaktie. Nu weet ik of ik ze wel of niet ga kopen. Wel dus.
Groet,
H.J.Rietman jr.
Tsja, ik vind het allemaal een beetje overdreven die klachten over het gebrek aan comfort bij runflats.
Ik rij zelf momenteel toevallig met 18" 135M velgen met runflats (en dan ook nog eens met een sportonderstel) en moet zeggen dat het me niet echt opvalt dat ik enorm aan het stuiteren ben ofzo.
Oke, ik merk wel een verschil met mijn vorige wagen die op 17" en 'normale' banden reed, maar ik stoor me er zeker niet aan.
Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik nu comfortstoelen heb die aardig wat van de 'klappen' opvangen plus dat ik 95% van mijn kilometers maak op gewoon glad asfalt.
Ik rij zelf momenteel toevallig met 18" 135M velgen met runflats (en dan ook nog eens met een sportonderstel) en moet zeggen dat het me niet echt opvalt dat ik enorm aan het stuiteren ben ofzo.
Oke, ik merk wel een verschil met mijn vorige wagen die op 17" en 'normale' banden reed, maar ik stoor me er zeker niet aan.
Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik nu comfortstoelen heb die aardig wat van de 'klappen' opvangen plus dat ik 95% van mijn kilometers maak op gewoon glad asfalt.
Ging je ze nou uit Duitsland halen trouwens? Bij Salesafter ofzo?H.J. Rietman jr schreef:Hoi B46,
Groet,
H.J.Rietman jr.
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik ben het met je eens Moogie, ik vind de verhalen ook best overdreven. Al kan ik geen vergelijking trekken met gewone banden, want zowel mijn winter- als zomerbanden zijn run(on)flat.
Bovendien denk ik altijd maar zo, dit zijn de banden die BMW standaard onder de 5-serie op de 135 wielen levert. Dan ga ik er ook van uit dat de rijeigenschappen van de gehele auto bij ontwikkeling tijdens de vele tests afgestemd zijn op het gebruik van runflat banden.
Bovendien denk ik altijd maar zo, dit zijn de banden die BMW standaard onder de 5-serie op de 135 wielen levert. Dan ga ik er ook van uit dat de rijeigenschappen van de gehele auto bij ontwikkeling tijdens de vele tests afgestemd zijn op het gebruik van runflat banden.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
-
H.J. Rietman jr
Hoi Mooggie,
Ik ga ze kopen bij www.raederkraft.de
Via ebay doe ik dat, koop de velgen los en koop hier in Zwolle de Michelin banden er op.
Mvrgr,
H.J. Rietman jr.
Ik ga ze kopen bij www.raederkraft.de
Via ebay doe ik dat, koop de velgen los en koop hier in Zwolle de Michelin banden er op.
Mvrgr,
H.J. Rietman jr.
Hey, dat adresje kende ik nog niet! Die ga ik onthouden dus.H.J. Rietman jr schreef:Ik ga ze kopen bij http://www.raederkraft.de
H.J. Rietman jr.
Die € 949,- is een erg nette prijs voor zulke velgen. Maar weet je wel echt 100% zeker dat ze nieuw en origineel zijn?
Bij de Nederlandse BMW dealer betaal je namelijk € 1.576,- en bij Salesafter (Duitse BMW dealer) € 1.299,-.
Die € 949,- is een erg nette prijs voor zulke velgen. Maar weet je wel echt 100% zeker dat ze nieuw en origineel zijn?
Lijkt mij sterk dat ze nieuw en OEM zijn voor dat geld.
Wel leuke site trouwens !
Lijkt mij sterk dat ze nieuw en OEM zijn voor dat geld.
Wel leuke site trouwens !
-
H.J. Rietman jr
Hoi Mooggie en davebv, ik heb alle omschrijvingen op ebay nog eens nagelezen, begin nu toch te twijfelen of ze wel nieuw zijn.
In de omschrijving staat dat de velgen in de originele verpakking geleverd worden voor zover voor handen.
Dar geeft toch te denken, ik ga morgen naar de BMW dealer in Nordhorn met de auto voor een onderhoudsbeurt, zal daar ook eens ff vragen wat daar de scherpste prijs is.
Koop de velgen toch maar niet bij die readerkraft, dan betaal ik liever iets meer en dat ik zeker weet dat ze 100% zijn.
Groeten,
Harko.
In de omschrijving staat dat de velgen in de originele verpakking geleverd worden voor zover voor handen.
Dar geeft toch te denken, ik ga morgen naar de BMW dealer in Nordhorn met de auto voor een onderhoudsbeurt, zal daar ook eens ff vragen wat daar de scherpste prijs is.
Koop de velgen toch maar niet bij die readerkraft, dan betaal ik liever iets meer en dat ik zeker weet dat ze 100% zijn.
Groeten,
Harko.
Ik heb mijn M5 velgen daar ook vandaan. Ze waren idd erg goedkoop al kost het wel iets van 120 euro om te bezorgen.
Er kwamen 4 dozen binnen (niet origineel overigens) maar daarin gewoon keurig netjes de velgen, spliternieuw en origineel BMW (ingegoten dus echt origineel)
Ook zie ik dat ze met deze set ook op eBay adverteren en ze geven aan dat het origineel etc. is.
http://cgi.ebay.nl/BMW-18-Felgen-M-Styl ... 280wt_1139
Ik zou je zo durven kopen.
Er kwamen 4 dozen binnen (niet origineel overigens) maar daarin gewoon keurig netjes de velgen, spliternieuw en origineel BMW (ingegoten dus echt origineel)
Ook zie ik dat ze met deze set ook op eBay adverteren en ze geven aan dat het origineel etc. is.
http://cgi.ebay.nl/BMW-18-Felgen-M-Styl ... 280wt_1139
Ik zou je zo durven kopen.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
-
H.J. Rietman jr
Hoi Mooggie,
Hoe weet je dat ze bij www.salesafter.de 1299 Euro kosten zonder banden ? Heb net kontakt gehad met raederkraft, heb er geen goed gevoel bij, hij doet namelijk iets van de prijs af maar wil ze dan buiten ebay om verkopen vanwege de verkoopprovisie zegt hij. Doe ik dus niet want als ik met paypal betaal heb ik nog een beetje verhaal. Ik heb hem gzegd dat ik ze niet bij hem koop, mij te riskant en te dubieus. Die M styling 135 velgen staan bij www.salesafter.de volgens mij niet op de site zonder banden.
Ik zie graag jouw reaktie tegemoet.
Mvrgr,
Harko Rietman jr.
Hoe weet je dat ze bij www.salesafter.de 1299 Euro kosten zonder banden ? Heb net kontakt gehad met raederkraft, heb er geen goed gevoel bij, hij doet namelijk iets van de prijs af maar wil ze dan buiten ebay om verkopen vanwege de verkoopprovisie zegt hij. Doe ik dus niet want als ik met paypal betaal heb ik nog een beetje verhaal. Ik heb hem gzegd dat ik ze niet bij hem koop, mij te riskant en te dubieus. Die M styling 135 velgen staan bij www.salesafter.de volgens mij niet op de site zonder banden.
Ik zie graag jouw reaktie tegemoet.
Mvrgr,
Harko Rietman jr.
Hey Harko,
Ik heb Salesafter eind oktober een keer gemaild met de vraag wat de velgen los kosten en toen kreeg ik de volgende reactie:
Hello
Rims M135 8x18 ET20 costs 1299 euro with bmw hub caps. Shipping costs are 69,90 euro for NL.
Regards
Vandaar ...
Ik heb Salesafter eind oktober een keer gemaild met de vraag wat de velgen los kosten en toen kreeg ik de volgende reactie:
Hello
Rims M135 8x18 ET20 costs 1299 euro with bmw hub caps. Shipping costs are 69,90 euro for NL.
Regards
Vandaar ...