Pagina 1 van 1
3 oude en 1 nieuwe injector
Geplaatst: 16 jan 2011, 23:51
door Richie
Ik heb een 320D automatic met 196000km op de teller en deze trilt enorm bij stationair toerental (+/- 700tr/min) Een zestal maanden geleden hebben ze in de garage een injector vervangen. Enkele maanden later viel ook de injectiepomp volledig uit en m'n auto moest getakeld worden. Nu met de herstelde pomp trilt hij nog steeds en ook tijdens het rijden. Kan dat door het verschil in slijtage komen (3 oude en 1 nieuwe injector)? Iemand een idee?
Re: 3 oude en 1 nieuwe injector
Geplaatst: 17 jan 2011, 08:25
door Jekke
Ik had hetzelfde probleem. Bij uitlezen bij de dealer dacht men toen ook aan een kapotte injector, maar na een grondige diagnose bleek dat de beide motorsteunen versleten waren. Ik heb ze sinds enkele dagen laten vervangen en het probleem is volledig verholpen!

Re: 3 oude en 1 nieuwe injector
Geplaatst: 17 jan 2011, 08:37
door Griffendahl
Motorsteunen merk je ook vooral bij het op laten komen van de koppeling. Maar op zich zou het niet vreemd zijn als je bij 196.000km een keer nieuwe motorsteunen moet hebben.
Re: 3 oude en 1 nieuwe injector
Geplaatst: 17 jan 2011, 16:32
door Fabian79
Zeker met de hoge koppels die de t.diesels tegenwoordig halen