Pagina 1 van 1

Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:35
door Rene316Ti
Hallo,

Ik had in het gedeelte boven de asbak een ACS-knop en een afdekstrip zitten. Aangezien deze niet meer passen in de nieuwe middenconsole met asbak heb ik een knoppenbalk gekocht (deze bezit een DSC-knop en 2 knoppen voor de stoelverwarming). Nu wil ik deze gaan plaatsen maar heb een vraag over de stekkers: de ACS-knop had een stekker (vanuit auto) met 4 kabels, de nieuwe knoppenbalk is voorzien van 2 stekkers; een grote met 3 dikke kabels en 4 dunne kabels; neem aan dat dit voor stoelverwarming is; andere stekker heeft zelfde vorm als stekker die uit auto komt, ook met 4 kabels. Kan ik dit nu gewoon erin steken (en geen gebruik maken van de grote stekker? Alvast bedankt.

Rene316Ti

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:37
door Fabian79
yep

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:43
door Rene08
Volgens mij is die kleine aansluiting een 3 pins. Tenminste, op de knoppenbalk die ik hier in m'n handen heb. (2x stoelverwarming, 1x DSC)

Sterker nog, mijn auto heeft stoelverwarming en DSC, maar volgens mij zit bij mij alleen de grote stekker aangesloten. (voor zover ik kan herinneren)

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:45
door Fabian79
Als de stekker past kan je r niks mee slopen. Voor elke toepassing is er een ander type stekker om vergissingen te voorkomen.
Dus als het past, past ut

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:54
door Rene316Ti
Kleine stekker heeft wel 4 kabels maar er worden maar 3 van gebruikt (zoals ik zie in knoppenbalk). Heb er wel een complete stekkerblok (dus grote en kleine stekker met gedeelte kabel) erbij gekregen.

Rene316Ti

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 20 apr 2011, 19:56
door Rene08
Ik zou zeggen, steek hem aan, en laat ons weten of het werkt! :)

Re: Knoppenbalk

Geplaatst: 21 apr 2011, 21:37
door Rene316Ti
Stekker en kleurcodes v.d. draden komen overheen. Dus geprobeerd en het werkt. Alleen nog even erin zetten. Bedankt.

Rene316Ti

P.S. binnenkort foto's van alle veranderingen/verbeteringen.