325TDS van 1997 Aantal vragen
Geplaatst: 01 mei 2011, 22:23
Hallo,
Ik heb al gekeken of ik meer info kon vinden over de 325TDS op dit forum, echter na lange zoektochten blijkt dit toch moeilijker te zijn dan verwacht.... vandaar mijn post.
Zijn er mensen die bekend zijn met een aantal tips & trick en goede aanpassingen voor een 325TDS uit 1997 ( nieuwe/facelift model dus ).
Denk hierbij aan..:
- Andere uitlaat ( van voor tot achter ).
- Ander inlaat.
- Ander luchtfilter ( voorkeur inlegfilter ), Heeft dit zin aangezien er een intercooler op zit.
- Andere intercooler.
- Chiptuning ( hier weet ik zelf al het 1 en ander over, meerdere diesels gehad en 2 daarvan laten tunen met een tevreden resultaat ). maar toch graag meningen over het chiptunen van de 325TDS ( doe namelijk graag eerst wat onderzoek voordat ik alles ga aanpassen en er later achter kom dat ik toch nog iets vergeten ben ).
- Andere Injectors.
- Andere Turbo en toebehoren.
- EGR Klep afdoppen.
- Etc Etc...
Ik weet dat tuning geld kost en dat er meer slijtage zal zijn, daarom ben ik ook van plan mijn onderhoud eerder te doen dan aangegeven.
En oja, ik heb geen zin aan onzinnege comments in deze post.
Graag On-Topic blijven!
Alvast bedankt,
Groeten Gerlof.
Ik heb al gekeken of ik meer info kon vinden over de 325TDS op dit forum, echter na lange zoektochten blijkt dit toch moeilijker te zijn dan verwacht.... vandaar mijn post.
Zijn er mensen die bekend zijn met een aantal tips & trick en goede aanpassingen voor een 325TDS uit 1997 ( nieuwe/facelift model dus ).
Denk hierbij aan..:
- Andere uitlaat ( van voor tot achter ).
- Ander inlaat.
- Ander luchtfilter ( voorkeur inlegfilter ), Heeft dit zin aangezien er een intercooler op zit.
- Andere intercooler.
- Chiptuning ( hier weet ik zelf al het 1 en ander over, meerdere diesels gehad en 2 daarvan laten tunen met een tevreden resultaat ). maar toch graag meningen over het chiptunen van de 325TDS ( doe namelijk graag eerst wat onderzoek voordat ik alles ga aanpassen en er later achter kom dat ik toch nog iets vergeten ben ).
- Andere Injectors.
- Andere Turbo en toebehoren.
- EGR Klep afdoppen.
- Etc Etc...
Ik weet dat tuning geld kost en dat er meer slijtage zal zijn, daarom ben ik ook van plan mijn onderhoud eerder te doen dan aangegeven.
En oja, ik heb geen zin aan onzinnege comments in deze post.
Graag On-Topic blijven!
Alvast bedankt,
Groeten Gerlof.