bofkont schreef:Een BS3 is ook erg schaars, en eigenlijk veel exclusiever dan een E46 M3.
Klopt helemaal! Maakt het toch een stukje leuker!
Mijn senior heeft jarenlang een B3s gehad (handbak) Met die auto en in E46 M3s heb ik vele malen gereden. En persoonlijk vind ik een B3s nog fijnere reisauto dan een E46 M3, voor de lange afstand dan
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Met die auto heb ik wat lange afstandrecords neergezet waar ik nog vaak aan terugdenk. Meest briljante is dat je nog zo uitgerust uitstapt na een lange hoge snelheidsrit. Combinatie comfort, verbruik, power en rijplezier is zo fenomenaal briljant goed aan die auto. Nu rijd mijn sr. in een E90 B3 Biturbo (met switchtronic en allrad) min of meer heeft die auto kwa rijden dezelfde eigenschappen. Maar ik vind de combinatie minder perfect kloppen als bij de E46. Alhoewel de B3 biturbo echt hele serieuze stappen zet op de autobahn op langeafstand, maar die ben je gelijk weer kwijt omdat je een keertje vaker aan de pomp staat.....
@Kaasplank: ben ik ook wel met je eens. Kwa uiterlijk zijn er mooiere systemen, zo ook voor het gebruik van de knopjes. Maargoed, tijdens het gebruik maakt het allemaal niet zoveel uit. De bak schakelt echt geweldig en doet tenminste wat JIJ als bestuurder wilt. En dat is bij vele andere systemen wel anders.....
@Bjorn: ik zie er niks VAG achtigs aan de tellerbakken af. Buiten het feit dat de huizen blauw zijn.....