Mijn Bmw machinaal gepoetst en Swirls verwijderd
Mijn Bmw machinaal gepoetst en Swirls verwijderd
Ik ben dus afgelopen zaterdag bij iemand geweest die mijn gehele auto machinaal gepoetst heeft, maar wat een klus jongens .
Ik was er om 10.00 smorgens en reed om 2100 ongeveer weg.
Het was alleen lastig om iedere keer de schaduw op te zoeken met die draaiende zon haha
Hier de link waar de resultaten en het verhaal staan van de Poetser
Maar ik ben heel tevreden .
http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=388
Alleen jammer dat ik vandaag een aardig ritje moest maken en dit is het resultaat The day after
Om te Huilen zal ik maar zeggen.
Ik was er om 10.00 smorgens en reed om 2100 ongeveer weg.
Het was alleen lastig om iedere keer de schaduw op te zoeken met die draaiende zon haha
Hier de link waar de resultaten en het verhaal staan van de Poetser
Maar ik ben heel tevreden .
http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=388
Alleen jammer dat ik vandaag een aardig ritje moest maken en dit is het resultaat The day after
Om te Huilen zal ik maar zeggen.
Re: Mijn Bmw machinaal gepoetst en Swirls verwijderd
Wow! Flink massagraf op je voorkant.... Echt niet normaal.
Maar wel super netjes gepoetst.....
Maar wel super netjes gepoetst.....
www. M3 register .nl
Holy sh**! Ben je door een moeras gereden?
Maar het resultaat mag er inderdaad wel wezen!! Hoeveel kost nou zoiets als ik vragen mag? |p
Maar het resultaat mag er inderdaad wel wezen!! Hoeveel kost nou zoiets als ik vragen mag? |p
Ik moest gewoon stoppen na de afsluitdijk om me ramen schoon te maken ik kon helemaal niks meer zien.farl schreef:Holy sh**! Ben je door een moeras gereden?
Verschilt per persoon hoeveel je kwijt ben denk dat ze allemaal wel zo rond de 100 euro zitten hoor, of je moet echt een baggerbak hebben
Ligt veel aan de grote van de auto en de staat van de lak.farl schreef:Holy sh**! Ben je door een moeras gereden?
- Dutch Delight
Je bent toch wel meteen door naar de Wasplaats gereden zeker hierna? Ook meteen met Quick Detailer verwijderen
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Ik was pas na 2100 uur thuis , dat kan ik echt morgen pas verwijderenMPower72 schreef:Je bent toch wel meteen door naar de Wasplaats gereden zeker hierna? Ook meteen met Quick Detailer verwijderen
En het ergste is dinsdag heb ik weer zo een ritje dus dan kan ik weer aan de gang. ;(
- Dutch Delight
zo snel mogelijk verwijderen anders gaat het invreten in de lak en das nou net zonde na deze beurt lijkt me!
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Morgenochtend is die de eerste haha, dit is gewoon k*t volgende keer span ik een stuk platic over de bumper als ik over de afsluitdijk rij :>MPower72 schreef:zo snel mogelijk verwijderen anders gaat het invreten in de lak en das nou net zonde na deze beurt lijkt me!
MIsschien een stomme vraag.. maar wat zijn Swirls?
Die hele kleine krasjes die je op de foto's ziet in het zonnetje op de lakfarl schreef:MIsschien een stomme vraag.. maar wat zijn Swirls?
+1farl schreef:Holy sh**! Ben je door een moeras gereden?
Zelfs op de Autobahn krijg ik dit aantal niet doodgereden...
Wel zonde van al dat werk dat in het poetsen is gaan zitten, hoop dat alles er weer makkelijk vanaf komt.
Dat is ook een van de redenen waarom ik mijn auto's ook nooit poets.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Dat zijn krasjes, in ronde vormen zeg maar, veel voorkomend bij donkere kleuren. Je ziet ze het beste in bepaalde lichtinvallen in de zon oid.farl schreef:MIsschien een stomme vraag.. maar wat zijn Swirls?
Worden vaak veroorzaakt door wassen (vaak in de wasstraat etc.)
www. M3 register .nl
Holy smoke Mike!!! Das niet normaal meer man.
Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, hebben we deze zomer tenminste geen last van muggen, dus bedankt
Zou het zeker asap eraf halen. Als het eenmaal goed vast zit heb je het er nog niet zomaar weer af.
Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, hebben we deze zomer tenminste geen last van muggen, dus bedankt
Zou het zeker asap eraf halen. Als het eenmaal goed vast zit heb je het er nog niet zomaar weer af.
- Silver Shadow
Hey Mike,
Volgende keer inderdaad maar even afplakken of de auto duwen . Maar die foto's bij de poetser wat een TOP werk. Denk dat hij er nog nieuwer uitzag als dat hij uit de fabriek rolde echt zeer netjes gedaan.
Maar ik zou ook echt balen man Die vliegen echt niet normaal. Ik heb ze ook wel eens gehad maar jij spant echt een record! Muggen ze zouden het verboden moeten maken :>
Volgende keer inderdaad maar even afplakken of de auto duwen . Maar die foto's bij de poetser wat een TOP werk. Denk dat hij er nog nieuwer uitzag als dat hij uit de fabriek rolde echt zeer netjes gedaan.
Maar ik zou ook echt balen man Die vliegen echt niet normaal. Ik heb ze ook wel eens gehad maar jij spant echt een record! Muggen ze zouden het verboden moeten maken :>
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over