Xenon
Xenon
Hi,
Gisteren heb ik tweede hands orginele Xenon unit in laten bouwen in mijn BMW 320i uit 2003..Omdat mijn lichtschakelaar voor halogeen bedoeld was, moest deze ook vervangen worden met een Xenon compatible schakelaar (als je je schakelaar niet verwisseld, gaat je xenon lampen flikkeren)
Het werkt allemaal prima, maar nu zie ik in me dashboard. naast de KM stand een puntje (signaal). Het lijkt niet op een storing en is ook geen vlek . Het is een punt.
Ik weet mijn god niet wat dit betekent (heb ook naar de handleiding gekeken, maar wordt er ook niet wijzer van)
Hier een voorbeeld:
Weten jullie wat dat betekent ?
Gisteren heb ik tweede hands orginele Xenon unit in laten bouwen in mijn BMW 320i uit 2003..Omdat mijn lichtschakelaar voor halogeen bedoeld was, moest deze ook vervangen worden met een Xenon compatible schakelaar (als je je schakelaar niet verwisseld, gaat je xenon lampen flikkeren)
Het werkt allemaal prima, maar nu zie ik in me dashboard. naast de KM stand een puntje (signaal). Het lijkt niet op een storing en is ook geen vlek . Het is een punt.
Ik weet mijn god niet wat dit betekent (heb ook naar de handleiding gekeken, maar wordt er ook niet wijzer van)
Hier een voorbeeld:
Weten jullie wat dat betekent ?
Re: Xenon
Wat houd dat modulatiepunt in :?320iT schreef:Hopelijk niet de zgn modulatiepunt; ergens een gerucht opgepikt dat die verschijnt als er met de computer geklooid is.
We hebben alleen een andere lichtschakelaar erin gezet (Xenon compatible schakelaar) Dit hebben we gedaan omdat mijn lichtschakelaar voor halogeen lampen is bedoeld.
Ben vandaag bij de BMW dealer geweesd..
Zij hebben mij verteld dat het komt, omdat de KM-stand dat (ook in de schakelaar opgeslagen wordt) anders is dan de KM stand van je auto.. Dus aandehand van dat puntje kan je zien dat de KM stand niet meer klopt..
Dus voor de BMW liefhebbers onder ons.. Geen tweede hands schakelaar aanschaffen. Tnzij je zo'n melding niet erg vindt..
Zij hebben mij verteld dat het komt, omdat de KM-stand dat (ook in de schakelaar opgeslagen wordt) anders is dan de KM stand van je auto.. Dus aandehand van dat puntje kan je zien dat de KM stand niet meer klopt..
Dus voor de BMW liefhebbers onder ons.. Geen tweede hands schakelaar aanschaffen. Tnzij je zo'n melding niet erg vindt..
- largeproject
- Contacteer:
Heb ook oem xenon ingebouwd,bij mijn deed ie het gewoon goed met de lichtschakelar voor halogeen lampen.
Km stand word id ook opgeslagen in de lichtschakelaar,denk dat je ff langs de dealer moet gan zodat hem opnieuw programeren.
Km stand word id ook opgeslagen in de lichtschakelaar,denk dat je ff langs de dealer moet gan zodat hem opnieuw programeren.
De dealer zei:"We kunnen een autoschakelaar dat afkomstig is van een andere auto niet herprogrammeren, zodat de KM-stand gelijk getrokken wordt".largeproject schreef:Heb ook oem xenon ingebouwd,bij mijn deed ie het gewoon goed met de lichtschakelar voor halogeen lampen.
Oude schakelaar er weer in doen?merdan schreef:De dealer zei:"We kunnen een autoschakelaar dat afkomstig is van een andere auto niet herprogrammeren, zodat de KM-stand gelijk getrokken wordt".largeproject schreef:Heb ook oem xenon ingebouwd,bij mijn deed ie het gewoon goed met de lichtschakelar voor halogeen lampen.
Ik heb ook mijn oude schakelaar er nog in, alleen even laten inlezen bij de dealer en ze doen het en geen problemen mee gehad tot nog toe.
-
- Dutch Delight
Kan ja. Maar dan wordt alleen de Tellerbak teruggedraaid. Maar bij uitlezen wordt ook motormanagement bekeken en daaruit haal je de exacte KM-stand van de motor. en dus heb je dan verschillen...wees dus op je hoedeAlpinaDrachten schreef:dealer zegt ook dat ie geen km stand kan terugzetten....
toch kan het..
neem eens contact op met zo een km standen verzetter... (persoon die niet netjes handeld)...
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dat kan alleen met de oude type E46. De nieuwe type (facelift) kan je niet coderen. Dus moet je een xenon compatible schakelaar hebben.Mike schreef:Oude schakelaar er weer in doen?merdan schreef:De dealer zei:"We kunnen een autoschakelaar dat afkomstig is van een andere auto niet herprogrammeren, zodat de KM-stand gelijk getrokken wordt".largeproject schreef:Heb ook oem xenon ingebouwd,bij mijn deed ie het gewoon goed met de lichtschakelar voor halogeen lampen.
Ik heb ook mijn oude schakelaar er nog in, alleen even laten inlezen bij de dealer en ze doen het en geen problemen mee gehad tot nog toe.