Lieuwe 318IS coupe (Update 28-10-2012)(SOLD)
Geplaatst: 11 okt 2011, 12:34
Na mij te hebben voorgesteld, nu ook maar eens even mijn auto showen:
Zo begon het 4 jaar geleden, bij aankoop:
Waarna voor mij het klussen begon:
Eerst de ramen geblindeerd achter, en de remklauwen voorzien van een rode laklaag:
Brede stootlijsten geplaatst:
Hoofdsteunen achter ingebouwd:
Xenon in dim en mistlichten:
Giga uitlaatpijpen verwijderd, en andere diffusor geplaatst:
Winterset aangeschaft:
SMD-LED 8000k angel eyes en heldere mistlampen geplaatst:
Velgen uit elkaar geschroefd, en gestraalt:
En zwart gespoten:
Uitlaat vervangen voor een stillere remus:
Achterraam geblindeerd:
SMD-LED 8000k kentekenverlichting:
Zwarte velgen gemonteerd:
M3 stuurwiel en nieuwe Alpine HU geplaatst:
Binnenverlichting met kaartleeslampjes aangesloten:
blindering en bmw-logo verwijdert:
Na een gebroken veer aan de achterzijde de auto rondom voorzien van een nieuwe SPAX verenset:
M3 voorbumper aangekocht, en gespoten:
Middendemper verwijderd:
Oude verotte kentekenplaten vervangen door nieuwe met opgelegde letters, en zonder schroeven.
Waarna hij er zo bij stond:
Hoedenplank bekleed met leder, en een orginele zonnerollo geplaatst:
Ruitenwissers weer een nette zwarte laag gegeven:
Shrouds in de koplampen gemaakt:
voor:
Na:
Voorraam laten vervangen door een versie met een zwarte zonneband:
Toen:
Verlichting vanuit het deurpaneel gemaakt, voor het velichten van de weg tijdens het in en uitstappen:
Orginele motor-ruimte verlichting gekocht en aangesloten:
GT-corners geplaatst:
Lederen dashmount:
Auto gechipt van 140 naar 154pk. 175-192nm
zomaar een plaatje:
Electrische klapraampjes achter ingebouwd:
M3 topmounts geplaatst:
Under construction:
Orginele cruise control ingebouwd:
Nieuwe type BMW sleutel met centrale deurvergrendeling op afstand:
Rieger achterlichten vervangen door de orginele witte:
18-knops OBC met RAW-hendel werkend gemaakt:
Ledje's in opbergvakje gemaakt:
M3 exentrische draagarmrubbers er in geperst:
BMW motorsport international logo's in de stootlijsten:
M3 3.2 stabilisatiestangen gemonteerd:
Subwooferkist op maat gemaakt:
En bekleed:
Zwarte M3 hemel en dikke binnenspiegel geplaatst:
Meteen met leeslampjes achter, en lampjes onder de zonnekleppen:
Smoke knipperlichten geplaatst:
Zomaar een plaatje:
In nieuwstaat verkeerend electrisch verstelbaar en verwarmde vadar voorstoelen aangesloten:
Zomaar een plaatje:
Toen nog een exact de zelfde subwoofer met versterker gekocht, en de bastaande kist in spiegelbeeld nagebouwd:
Teller-ringen gekocht, en ligt geschuurt, voor een matte 'look'. En de tellernaalden rood gemaakt:
SMD-LED 8000k lampen in de deuren:
Analoge airco omgebouwd naar digitaal:
Orginele PDC ingebouwd:
Lijsten onder de Achterramen vervangen:
FK Sport Edition Plus schroefset. In hoogte en hardheid verstelbaar:
Helaas paste toen het voorwiel niet meer zonder iets aan te lopen.
Dus heb ik een setje 7mm spacers gedraait:
En eenmaal gemonteerd:
Short shift kit gemaakt:
Dat was het tot nu toe:
Zo begon het 4 jaar geleden, bij aankoop:
Waarna voor mij het klussen begon:
Eerst de ramen geblindeerd achter, en de remklauwen voorzien van een rode laklaag:
Brede stootlijsten geplaatst:
Hoofdsteunen achter ingebouwd:
Xenon in dim en mistlichten:
Giga uitlaatpijpen verwijderd, en andere diffusor geplaatst:
Winterset aangeschaft:
SMD-LED 8000k angel eyes en heldere mistlampen geplaatst:
Velgen uit elkaar geschroefd, en gestraalt:
En zwart gespoten:
Uitlaat vervangen voor een stillere remus:
Achterraam geblindeerd:
SMD-LED 8000k kentekenverlichting:
Zwarte velgen gemonteerd:
M3 stuurwiel en nieuwe Alpine HU geplaatst:
Binnenverlichting met kaartleeslampjes aangesloten:
blindering en bmw-logo verwijdert:
Na een gebroken veer aan de achterzijde de auto rondom voorzien van een nieuwe SPAX verenset:
M3 voorbumper aangekocht, en gespoten:
Middendemper verwijderd:
Oude verotte kentekenplaten vervangen door nieuwe met opgelegde letters, en zonder schroeven.
Waarna hij er zo bij stond:
Hoedenplank bekleed met leder, en een orginele zonnerollo geplaatst:
Ruitenwissers weer een nette zwarte laag gegeven:
Shrouds in de koplampen gemaakt:
voor:
Na:
Voorraam laten vervangen door een versie met een zwarte zonneband:
Toen:
Verlichting vanuit het deurpaneel gemaakt, voor het velichten van de weg tijdens het in en uitstappen:
Orginele motor-ruimte verlichting gekocht en aangesloten:
GT-corners geplaatst:
Lederen dashmount:
Auto gechipt van 140 naar 154pk. 175-192nm
zomaar een plaatje:
Electrische klapraampjes achter ingebouwd:
M3 topmounts geplaatst:
Under construction:
Orginele cruise control ingebouwd:
Nieuwe type BMW sleutel met centrale deurvergrendeling op afstand:
Rieger achterlichten vervangen door de orginele witte:
18-knops OBC met RAW-hendel werkend gemaakt:
Ledje's in opbergvakje gemaakt:
M3 exentrische draagarmrubbers er in geperst:
BMW motorsport international logo's in de stootlijsten:
M3 3.2 stabilisatiestangen gemonteerd:
Subwooferkist op maat gemaakt:
En bekleed:
Zwarte M3 hemel en dikke binnenspiegel geplaatst:
Meteen met leeslampjes achter, en lampjes onder de zonnekleppen:
Smoke knipperlichten geplaatst:
Zomaar een plaatje:
In nieuwstaat verkeerend electrisch verstelbaar en verwarmde vadar voorstoelen aangesloten:
Zomaar een plaatje:
Toen nog een exact de zelfde subwoofer met versterker gekocht, en de bastaande kist in spiegelbeeld nagebouwd:
Teller-ringen gekocht, en ligt geschuurt, voor een matte 'look'. En de tellernaalden rood gemaakt:
SMD-LED 8000k lampen in de deuren:
Analoge airco omgebouwd naar digitaal:
Orginele PDC ingebouwd:
Lijsten onder de Achterramen vervangen:
FK Sport Edition Plus schroefset. In hoogte en hardheid verstelbaar:
Helaas paste toen het voorwiel niet meer zonder iets aan te lopen.
Dus heb ik een setje 7mm spacers gedraait:
En eenmaal gemonteerd:
Short shift kit gemaakt:
Dat was het tot nu toe: