achterruitverwarming doet het niet
achterruitverwarming doet het niet
hoi,
nieuw hier, net vorige week een 318i touring gekocht. Wagen rijdt fantastisch, alleen, de achterruitverwarming doet het niet. Het lampje doet het wel goed, maar er gebeurt niets. Daarnet even de zekering gecontroleerd (mijn duits is niet zo goed, maar ik vermoed dat het zekering 68 is), maar die is gewoon nog goed.
Hoe kan ik nameten of er aan de achterruit wel stroom toekomt?
bedankt!
nieuw hier, net vorige week een 318i touring gekocht. Wagen rijdt fantastisch, alleen, de achterruitverwarming doet het niet. Het lampje doet het wel goed, maar er gebeurt niets. Daarnet even de zekering gecontroleerd (mijn duits is niet zo goed, maar ik vermoed dat het zekering 68 is), maar die is gewoon nog goed.
Hoe kan ik nameten of er aan de achterruit wel stroom toekomt?
bedankt!
Re: achterruitverwarming doet het niet
he doddel,
had ik ook met mijn touring,echter was bij mij het probleem dat de lijnen op het glas beschadigd waren en dus geen contact meer maakte met elkaar. :?
achterruit vervangen door de dealer en klaar was het.
bekijk de lijnen maar eens goed misschien zijn die van jou ook wel ergens beschadigd.
grtz Ronald
had ik ook met mijn touring,echter was bij mij het probleem dat de lijnen op het glas beschadigd waren en dus geen contact meer maakte met elkaar. :?
achterruit vervangen door de dealer en klaar was het.
bekijk de lijnen maar eens goed misschien zijn die van jou ook wel ergens beschadigd.
grtz Ronald
zal ik even controleren.
kostelijk grapje?
kostelijk grapje?
rekening even opgezocht
ruit €420,- en €143 montage excl btw bij bmw dealer
ruit €420,- en €143 montage excl btw bij bmw dealer
lijnen zien er allemaal intact uit
Misschien een draadbreuk, even met multimeter kijken over er wel spanning op staat.(aansluiting op de ruit)
Bij mij werkt de achterruitverwarming ook niet.. Als ik het knopje indruk dan begint de accu lampje te knipperen..
Ik weet nog steeds niet waar dit aan ligt.. iemand een idee?
Ik weet nog steeds niet waar dit aan ligt.. iemand een idee?