rook onder motorkap
Geplaatst: 12 nov 2011, 16:51
Heren en dames,
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb mij ook nog niet voorgesteld.. Dit zal ik dan zo ook maar eens even netjes doen!
Ik heb een 523 touring met een tweetal probleempjes:
*mijn centrale vergrendeling werk niet in opdracht van mijn sleutel(s)
*Ik heb rookontwikkeling in de hoek tegen het schutbord aan de uitlaatzeide.(onder de motorkap)
Het centale vergrendelingsprobleem heb ik al geprobeerd te verhelpen met de hier op het het forum genoemde "opnieuw aanmeldings methode" maar deze werk niet. Ook heb ik bij beide sleutels maar preventief de batterijtjes vervangen maar ook dit mocht niet helpen. De lampjes knipperen keurig op de sleutels maar de auto reageerd er totaal niet op
De rook ontwikkeling onstond zomaar. Ik heb de klepdekselpakking vervangen voor een nieuw exemplaar omdat ik eerst dacht te zien dat deze ietwat zweette en drupte op het uitlaat spruitstuk. Maar vandaag na een kort ritje trok er weer bij lage snelheid een aardige hoeveelheid naar olie stinkende rook via de ventilatieroosters de auto in. De rook ontwikkeld zich aan in de hoek aan de uitlaatzeide tegen het schutbord zegmaar( tussen de interieurfilterbak aan de bijrijderszijde en de zijkant van het motorblok)
help help help.
alvast bedankt!
greetz Klieder
Ik ben nieuw hier op het forum, en heb mij ook nog niet voorgesteld.. Dit zal ik dan zo ook maar eens even netjes doen!
Ik heb een 523 touring met een tweetal probleempjes:
*mijn centrale vergrendeling werk niet in opdracht van mijn sleutel(s)
*Ik heb rookontwikkeling in de hoek tegen het schutbord aan de uitlaatzeide.(onder de motorkap)
Het centale vergrendelingsprobleem heb ik al geprobeerd te verhelpen met de hier op het het forum genoemde "opnieuw aanmeldings methode" maar deze werk niet. Ook heb ik bij beide sleutels maar preventief de batterijtjes vervangen maar ook dit mocht niet helpen. De lampjes knipperen keurig op de sleutels maar de auto reageerd er totaal niet op
De rook ontwikkeling onstond zomaar. Ik heb de klepdekselpakking vervangen voor een nieuw exemplaar omdat ik eerst dacht te zien dat deze ietwat zweette en drupte op het uitlaat spruitstuk. Maar vandaag na een kort ritje trok er weer bij lage snelheid een aardige hoeveelheid naar olie stinkende rook via de ventilatieroosters de auto in. De rook ontwikkeld zich aan in de hoek aan de uitlaatzeide tegen het schutbord zegmaar( tussen de interieurfilterbak aan de bijrijderszijde en de zijkant van het motorblok)
help help help.
alvast bedankt!
greetz Klieder