CCFL Angel eyes.
-
CCFL Angel eyes.
Goedemiddag,
Ik heb al een tijdje CCFL angel eyes. En in de orignele koplampen uiteraard. Maar een van de ballasten is kapot. Nu heb ik ergens gelezen dat als ik er zogenaamde hoogspanningsballasten in doe, ik ook meteen van het trage opwarmen van de ringen af ben. Daar erger ik me mateloos aan. En ik ben overtuigd dat ik niet de enige ben
Nu is alleen mijn vraag waar kan ik die ballasten kopen/bestellen ?
Groetjes Dennis
Ik heb al een tijdje CCFL angel eyes. En in de orignele koplampen uiteraard. Maar een van de ballasten is kapot. Nu heb ik ergens gelezen dat als ik er zogenaamde hoogspanningsballasten in doe, ik ook meteen van het trage opwarmen van de ringen af ben. Daar erger ik me mateloos aan. En ik ben overtuigd dat ik niet de enige ben
Nu is alleen mijn vraag waar kan ik die ballasten kopen/bestellen ?
Groetjes Dennis
Re: CCFL Angel eyes.
Converters kun je bij HL halen... Zijn nu nieuwere types... Dus geen last met "opstarten"...
- NOIDjustme
@ oblivion,
ik ben nog wat nieuw hier, maar wat is HL en waar zit dat?
ik ben nog wat nieuw hier, maar wat is HL en waar zit dat?
EEN BMW IS EEN AUTO, MAAR EEN AUTO IS NOG GEEN BMW :-)
Alles wat je eigenlijk zoekt voor je bmw
http://www.hlautomotive.com/
Ze zitten in Den Haag, Ede, Rotterdam en Gouda
http://www.hlautomotive.com/
Ze zitten in Den Haag, Ede, Rotterdam en Gouda
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- NOIDjustme
@nassje
Bedankt voor je snelle reactie
Deze zaken zitten wat ver weg voor mij vanuit almere, weet jij of er nog anderen zijn die de inverters verkopen?
Teminste, ik ga er vanuit dat de inverter stuk is want daar is het plastic ietwat gebubbelt/ gesmolten
Grtz.
Bedankt voor je snelle reactie
Deze zaken zitten wat ver weg voor mij vanuit almere, weet jij of er nog anderen zijn die de inverters verkopen?
Teminste, ik ga er vanuit dat de inverter stuk is want daar is het plastic ietwat gebubbelt/ gesmolten
Grtz.
In de buurt van Almere zou ik zo niet weten, maar HL kan ook versturen.
Misschien dat Oblivion iets weet, maar hij als ik wonen beide in omgeving Zoetermeer dus we hebben zo een beetje dezelfde contacten.
Misschien dat Oblivion iets weet, maar hij als ik wonen beide in omgeving Zoetermeer dus we hebben zo een beetje dezelfde contacten.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- HaraldDols
- Contacteer:
Ik heb die kastjes ook al eens zien staan op eBay. En die versturen uiteraard allemaal !
E65 750i Facelift uit 2008
E46 330Ci Facelift uit 2004 [EXIT]
E36 316iA Sedan M-tech uit 1998 [EXIT]
- NOIDjustme
Ik heb de nieuwe converters er inmiddels inzitten, gehaald bij HL Ede en ze zijn idd beter dan de orginele