Bmd Deuren gaan niet open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bmd Deuren gaan niet open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bmw e46 36i 2000 , Mijn deuren gaan niet open via het sleutel maar wel de ramen ik moet mijn bijrijders deur via de deur zelf open maken wie kan me hierbij helpen?
- SubCityZero
Re: Bmd Deuren gaan niet open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wellicht is de GM5 module stuk.
Tips:
1. Normaal Nederlands posten, met juiste grammatica. (Je hebt 2 topics geplaatst, en die ene snap ik al niet eens wat je bedoelt)
2. 1001 uitroeptekens maken je probleem niet een groter probleem, komt wat schreeuwerig over.
3. Het zou netjes zijn als je je even voorstelt in het daarvoor bestemde forum, zodat we weten wie je bent, en om wat voor E46 het gaat.
4. Je hoeft niet binnen zeer korte tijd 2 topics te maken over hetzelfde onderwerp, dan gaan mensen je minder serieus nemen en minder serieus helpen.
Dus kortom, probeer wat meer socialer over te komen, zodat mensen ook je willen helpen, als je meer moeite doet om je vraag beter te formuleren, en te letten op je leestekens.
Toch veel plezier gewenst op het forum.
Het voorstellen topic kan je hier vinden.
Tips:
1. Normaal Nederlands posten, met juiste grammatica. (Je hebt 2 topics geplaatst, en die ene snap ik al niet eens wat je bedoelt)
2. 1001 uitroeptekens maken je probleem niet een groter probleem, komt wat schreeuwerig over.
3. Het zou netjes zijn als je je even voorstelt in het daarvoor bestemde forum, zodat we weten wie je bent, en om wat voor E46 het gaat.
4. Je hoeft niet binnen zeer korte tijd 2 topics te maken over hetzelfde onderwerp, dan gaan mensen je minder serieus nemen en minder serieus helpen.
Dus kortom, probeer wat meer socialer over te komen, zodat mensen ook je willen helpen, als je meer moeite doet om je vraag beter te formuleren, en te letten op je leestekens.
Toch veel plezier gewenst op het forum.
Het voorstellen topic kan je hier vinden.
Recent: BMW E39 520i 1998
Weg: BMW E46 316i 2002 (facelift)
Weg: BMW E36 318 TDS 1998
Was je al niet een beetje aan het prutsen met de BMW scanner? Iets verkeerd gedaan misschien?????? ( )
hij heeft wel 2/3maande stil gestaan maar ik starte hem wel elke week en ik halde elkwe week na dat ik hem starte de accupolen er vanaff kan dat wat kwaat misch dat hij de gehuegen kwijt is?
ik ben gister naar de bmw garage geweest en ze zeggen dat de Centrale vergendelling kapot is dus heb ik maandag een afspraakje gemaakt en moet hij vervangen worden het kost 425 euro :S
en duurt ong een uurtje
en duurt ong een uurtje
- SubCityZero
Kijk een in de DIY fora, staat een topic over het fixen van de GM5 module. Als je handig bent kan je dat voor een paar tientjes fixen
Recent: BMW E39 520i 1998
zit de gm5 module dan in de centrale vergrendeling?
en als je niet handig bent kun je voor nog geen derde van het bedrag ook klaar zijn, moet je alleen even langskomen