E46 323ci Cabriolet - Lentefoto's in startpost! (kapje eraf)
E46 323ci Cabriolet - Lentefoto's in startpost! (kapje eraf)
Hallo allemaal,
Aangezien ik gelezen had dat jullie dol zijn om wat voor foto's dan ook, hier alvast een paar van mijn cabriolet..
Specs:
Bmw e46 323ci Cabriolet
Bouwjaar: 2001
Kmstand: 194.000
Softtop & Hardtop
Volleder (geen sportstoelen jammer genoeg)
Xenon
etc..
In principe opties genoeg, enigste waar ik achteraf toch wel van baal is dat ik geen cruisecontrol heb.
Maar genoeg gelul, tijd voor pics!
Foto's met Hardtop.. (kreeg de Xenon echt totaal verrot op de foto's.. iphone4 is misschien toch niet ideaal hehe )
Eindelijk heb ik de tijd gevonden om mijn Eibach Pro Kit eronder te laten zetten
Postbode op de stoep, wat zou hij bij hebben?
En even wat pics van de verlaging!
Sport antenne expres er even af gelaten i.v.m. dronken carnaval bezoekers
Auto is toch wel smerig hehe
En wat smoelt dat toch lekker met xenon lampjes!
Heerlijke lentefoto's, de hardtop staat weer in de schuur!
Wat staat er nog op mijn to do list?
-Een paar dikke velgen voor in de zomer.. Ben druk bezig met kijken naar een mooi setje BBS le mans [mooie Replica's]
(En dus ook nog aan het uitvogelen welke kleurencombo er dik bij zou staan, geel is niet de meest makkelijke kleur om te combineren)
-Een mooi 16:9 navigatiescherm
-Originele einddemper. (ik hou niet zo van die bling bling pijp, gelukkig is hij wel net zo stil als een ori uitlaat..)
-Cruisecontrol inbouwen
Ik probeer jullie op de hoogte te houden
Groet,
Dennis
Aangezien ik gelezen had dat jullie dol zijn om wat voor foto's dan ook, hier alvast een paar van mijn cabriolet..
Specs:
Bmw e46 323ci Cabriolet
Bouwjaar: 2001
Kmstand: 194.000
Softtop & Hardtop
Volleder (geen sportstoelen jammer genoeg)
Xenon
etc..
In principe opties genoeg, enigste waar ik achteraf toch wel van baal is dat ik geen cruisecontrol heb.
Maar genoeg gelul, tijd voor pics!
Foto's met Hardtop.. (kreeg de Xenon echt totaal verrot op de foto's.. iphone4 is misschien toch niet ideaal hehe )
Eindelijk heb ik de tijd gevonden om mijn Eibach Pro Kit eronder te laten zetten
Postbode op de stoep, wat zou hij bij hebben?
En even wat pics van de verlaging!
Sport antenne expres er even af gelaten i.v.m. dronken carnaval bezoekers
Auto is toch wel smerig hehe
En wat smoelt dat toch lekker met xenon lampjes!
Heerlijke lentefoto's, de hardtop staat weer in de schuur!
Wat staat er nog op mijn to do list?
-Een paar dikke velgen voor in de zomer.. Ben druk bezig met kijken naar een mooi setje BBS le mans [mooie Replica's]
(En dus ook nog aan het uitvogelen welke kleurencombo er dik bij zou staan, geel is niet de meest makkelijke kleur om te combineren)
-Een mooi 16:9 navigatiescherm
-Originele einddemper. (ik hou niet zo van die bling bling pijp, gelukkig is hij wel net zo stil als een ori uitlaat..)
-Cruisecontrol inbouwen
Ik probeer jullie op de hoogte te houden
Groet,
Dennis
Laatst gewijzigd door krzje op 18 apr 2012, 11:45, 10 keer totaal gewijzigd.
Re: E46 323ci Cabriolet 2001
navigatie systeem staat nog te koop in de markt sectie, onder: elektronica en kabels.
cruise control is volgens mijn niet zoveel werk. er bestaan speciale retrofit setjes voor stuurwielbediening.
hoe dat precies zit staat wel ergens hier op het forum.
verder super mooie auto, nette kleur. hier hoef je zeker geen minderwaardigheidscomplex van op te lopen hoor!
ps: wat moet ik dan wel niet van de mijne denken
edit: voor een verlagingsset zou ik eibach pro kiezen.
cruise control is volgens mijn niet zoveel werk. er bestaan speciale retrofit setjes voor stuurwielbediening.
hoe dat precies zit staat wel ergens hier op het forum.
verder super mooie auto, nette kleur. hier hoef je zeker geen minderwaardigheidscomplex van op te lopen hoor!
ps: wat moet ik dan wel niet van de mijne denken
edit: voor een verlagingsset zou ik eibach pro kiezen.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
- bob de bouwer
kerel welkom op deze site toffe bmw man en gave kleur
Welkom!
Nette wagen en kleur!
Goede plannen ook voor de toekomst lees ik
Nette wagen en kleur!
Goede plannen ook voor de toekomst lees ik
thnx all!
en thnx voor de tip over de cruisecontrol en veren! Ik ga gelijk eens ff opzoeken bij andere forummembers wat ik mooi vind staan!
Het valt me reuze mee hoe de kleur in de smaak valt, de meeste die ik onderweg tegenkom vinden het afschuwelijk.
En ik moet zeggen na aardig wat foto's gezien te hebben, zijn er niet zo heel veel op het forum.. (of kijk ik er nu echt compleet overheen? )
Ik denk dat ik maar eens heel gauw verder ga met lezen, want mijn god wat staat dit forum bomvol!
Moet alleen wel uit het m3 deel wegblijven, want dat gaat te erg kietelen, en ik wil deze auto zowaar wel een keer aanpassen..
(krijg anders echt gruwelijke ruzie met het vrouwtje )
en thnx voor de tip over de cruisecontrol en veren! Ik ga gelijk eens ff opzoeken bij andere forummembers wat ik mooi vind staan!
Het valt me reuze mee hoe de kleur in de smaak valt, de meeste die ik onderweg tegenkom vinden het afschuwelijk.
En ik moet zeggen na aardig wat foto's gezien te hebben, zijn er niet zo heel veel op het forum.. (of kijk ik er nu echt compleet overheen? )
Ik denk dat ik maar eens heel gauw verder ga met lezen, want mijn god wat staat dit forum bomvol!
Moet alleen wel uit het m3 deel wegblijven, want dat gaat te erg kietelen, en ik wil deze auto zowaar wel een keer aanpassen..
(krijg anders echt gruwelijke ruzie met het vrouwtje )
welkom
mooie wagen hoor, nou wagen tot het wat warmer is en het dak open kan
mooie wagen hoor, nou wagen tot het wat warmer is en het dak open kan
Nou, daar hoef je inderdaad geen minderwaardigheidscomplex aan over te houden. Mooie wagen en dan ook nog eens zo'n mooi apart kleurtje. Zie je niet vaak en daardoor lekker uniek!
Veel plezier hier en met je wagen!
Veel plezier hier en met je wagen!
Welkom ziet er netjes uit. Op het m3 forum kan je beter niet komen hahaha, anders wil je ook een m3
Thnx jongens!
En inderdaad, altijd de m3 wel mooi gevonden, maar niet nodig... kan er dus beter wegblijven, want ik ken mezelf
En inderdaad, altijd de m3 wel mooi gevonden, maar niet nodig... kan er dus beter wegblijven, want ik ken mezelf
Wat een prachtige cabrio zeg, deze kleur vind ik persoonlijk geweldig
Een minderwaardigheidscomplex is nergens voor nodig
Een minderwaardigheidscomplex is nergens voor nodig
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
hele vette bak!
ik heb ook een 323 cabrio alleen dan een andere kleur.
die van mij is wel verlaagd moet je even bij mn fotos kijken.
een nadeel van verlagen is wel dat je daadwerkelijk elke drempel héél rustig nemen moet.
en dat als je hoort dat je je bumper over de drempel heen schaaft je je heel rot voelt haha!
heel veel veilige kilometers toegewenst!
ik heb ook een 323 cabrio alleen dan een andere kleur.
die van mij is wel verlaagd moet je even bij mn fotos kijken.
een nadeel van verlagen is wel dat je daadwerkelijk elke drempel héél rustig nemen moet.
en dat als je hoort dat je je bumper over de drempel heen schaaft je je heel rot voelt haha!
heel veel veilige kilometers toegewenst!
Ik heb een manege op wielen.
Thnx mannen!
Ik besefte me in eens dat ik zelf helemaal nog geen foto van m'n hardtop had, vanavond maar even geschoten dus. (ik zet ze in de beginpost)
En gelijk de eerste opties maar even besteld:
Eibach-kit pro (hij kan het gebruiken )
Sport antenne
Ben nu nog druk bezig met kijken naar een paar mooie rims voor de zomer, kom er alleen niet uit zucht...
Ik besefte me in eens dat ik zelf helemaal nog geen foto van m'n hardtop had, vanavond maar even geschoten dus. (ik zet ze in de beginpost)
En gelijk de eerste opties maar even besteld:
Eibach-kit pro (hij kan het gebruiken )
Sport antenne
Ben nu nog druk bezig met kijken naar een paar mooie rims voor de zomer, kom er alleen niet uit zucht...
- bob de bouwer
krzje vind met hard top toch mooier op de wegstaan.oogt mooier
Thnx! En ja dat ben ik zeker met je eens, hardtop is echt vet.
Zeker als het wat warmer is en je dus met de ramen naar beneden kan
Al denk ik dat een soft top dadelijk met bijvoorbeeld BBS Le mans (met zwart hart oid),
ook wel vet staat omdat de kleur dan tenminste weer terug komt..
Zeker als het wat warmer is en je dus met de ramen naar beneden kan
Al denk ik dat een soft top dadelijk met bijvoorbeeld BBS Le mans (met zwart hart oid),
ook wel vet staat omdat de kleur dan tenminste weer terug komt..