Sinds mijn aanmelding hier is er in de tussentijd een hoop aan de touring gebeurd op motorisch en technisch gebied, maar dat laat ik nu even. Dit hoop ik zo snel mogelijk in "E39 Techniek" te plaatsen met misschien zelfs enkele DIY's. Echter als ik de laatste loodjes aan de touring gelegd heb die ik er zelf nog aan wil doen, moet ie met pijn in het hart de verkoop in. Mijn huidige baan moet ik opzeggen en hij word mij, zeker dan, gewoon veel te duur om te rijden. Ik vind 't zonde als hij straks achterstallig onderhoud krijgt of voor m'n deur staat weg te rotten als ik 't geld niet heb om dure onderdelen te kopen.. het scheelt al een hoop dat ik 90% procent zelf doe. Er zijn namelijk al zo weinig handbak 540's in nederland! Dan verkoop ik hem liever aan iemand die er wel het geld voor heeft zodat ie goed blijft. Wat er daarna precies komt weet ik nog niet, een beemertje word het in ieder geval wel
Maargoed genoeg geluld, ik probeer vanaf nu veel vaker aktief te wezen en me bezig te houden met dingen op het forum, en dan nu wat foto's (daar klikken jullie immers toch voor