BMW E63 M6 Nieuwe update
Geplaatst: 12 mar 2013, 13:52
Hallo allemaal,
Na het "even voorstellen" topic, nu ook hier maar even m'n M6 tonen.
Ben eigenaar sinds eind augustus 2012, gekocht met slechts 49.000km op de teller, bij de dealer en van eerste eigenaar. Het betreft een Saphirschwarz exemplaar met full-options en werkelijk in nieuwstaat.
Over de wagen zelf hoef ik denk ik weinig te vertellen, aangezien iedereen de specs wel kent.
Ben niet van plan er veel aan te veranderen, misschien een 2de setje nieren aanschaffen en deze in de kleur v/d auto laten spuiten (zoals te zien op het exemplaar van G-Power). Geeft toch net even een wat duisterder uiterlijk en als ik 't zat ben, kan ik de originele weer terug zetten.
Verder worden alleen de remklauwe gespoten (hoogglans zwart), zodra het weer wat beter wordt. Deze zijn van behoorlijk formaat en prominent aanwezig (mede door de open velgen springen ze echt in het oog), dus dat oogt direct al veel strakker.
En ik ben momenteel nog aan het wachten op het verlossende mailtje van de Performance Shop in Geel, dat ze binnen zijn: de Eisenmann Race dempers! Het betreffen de 4x83mm varianten, aangezien ik de auto zo origineel mogelijk wil laten ogen en de ovale echt too much vind.
De M6 januari 2013:
Na een workshop-dagje bij Custom Car Cleaning, deed het ondergaande zonnetje het eindresultaat eigenlijk geen recht!:
Auto een paar dagen na aanschaf even langs de kant gezet en deze snelle fotootjes gemaakt:
Na het "even voorstellen" topic, nu ook hier maar even m'n M6 tonen.
Ben eigenaar sinds eind augustus 2012, gekocht met slechts 49.000km op de teller, bij de dealer en van eerste eigenaar. Het betreft een Saphirschwarz exemplaar met full-options en werkelijk in nieuwstaat.
Over de wagen zelf hoef ik denk ik weinig te vertellen, aangezien iedereen de specs wel kent.
Ben niet van plan er veel aan te veranderen, misschien een 2de setje nieren aanschaffen en deze in de kleur v/d auto laten spuiten (zoals te zien op het exemplaar van G-Power). Geeft toch net even een wat duisterder uiterlijk en als ik 't zat ben, kan ik de originele weer terug zetten.
Verder worden alleen de remklauwe gespoten (hoogglans zwart), zodra het weer wat beter wordt. Deze zijn van behoorlijk formaat en prominent aanwezig (mede door de open velgen springen ze echt in het oog), dus dat oogt direct al veel strakker.
En ik ben momenteel nog aan het wachten op het verlossende mailtje van de Performance Shop in Geel, dat ze binnen zijn: de Eisenmann Race dempers! Het betreffen de 4x83mm varianten, aangezien ik de auto zo origineel mogelijk wil laten ogen en de ovale echt too much vind.
De M6 januari 2013:
Na een workshop-dagje bij Custom Car Cleaning, deed het ondergaande zonnetje het eindresultaat eigenlijk geen recht!:
Auto een paar dagen na aanschaf even langs de kant gezet en deze snelle fotootjes gemaakt: