Mike - BMW e46 sedan
Mike - BMW e46 sedan
Hallo allemaal!
Ik zat vanmiddag wat op internet te zoeken naar meetings en kwam toevallig bij het stuk meetings en evenementen en zag toen dat toevallig deze zondag een meeting wordt gehouden.
Mijn vader ( ben zelf pas 15 ) doet niet zoveel op de computer dus ik heb zelf maar even een account aangemaakt.
Nu is de vraag, is het voor al wat bekendere leden of kunnen wij zondag ook gewoon komen?
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb tot nu toe nog nooit een meeting voor één merk meegemaakt, eens moet de eerste keer zijn
verder rijd mijn vader in een e46 316i sedan uit 99, de auto is op het stuur na nog helemaal standaard. Hiervoor heeft hij wat auto's zoals subaru's etc gehad en is wel een beetje uit zijn snelle tijd. met de jongensdroom van een BMW heeft ie d'r dan toch
Groeten, Mike
Ik zat vanmiddag wat op internet te zoeken naar meetings en kwam toevallig bij het stuk meetings en evenementen en zag toen dat toevallig deze zondag een meeting wordt gehouden.
Mijn vader ( ben zelf pas 15 ) doet niet zoveel op de computer dus ik heb zelf maar even een account aangemaakt.
Nu is de vraag, is het voor al wat bekendere leden of kunnen wij zondag ook gewoon komen?
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb tot nu toe nog nooit een meeting voor één merk meegemaakt, eens moet de eerste keer zijn
verder rijd mijn vader in een e46 316i sedan uit 99, de auto is op het stuur na nog helemaal standaard. Hiervoor heeft hij wat auto's zoals subaru's etc gehad en is wel een beetje uit zijn snelle tijd. met de jongensdroom van een BMW heeft ie d'r dan toch
Groeten, Mike
Re: Mike - BMW e46 sedan
Welkom op het forum Mike,
Veel plezier op het forum gewenst, en natuurlijk lang lid of net nieuw, iedereen is welkom op de meeste meetings!
Neem eens een kijkje bij de komende evenementen en lees de info van de topics maar even door, dan komen jij en je vader er denk ik wel aan uit!
Veel plezier op het forum gewenst, en natuurlijk lang lid of net nieuw, iedereen is welkom op de meeste meetings!
Neem eens een kijkje bij de komende evenementen en lees de info van de topics maar even door, dan komen jij en je vader er denk ik wel aan uit!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom Mike!
Welkom Mike
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Mike,
Bimmfest op 30 juni mag je zeker niet missen. En iedereen is welkom!
Bimmfest op 30 juni mag je zeker niet missen. En iedereen is welkom!
///M-power
Bedankt allemaal!
Ik ga mijn best doen voor Bimmerfest, kom uit Dordrecht dus is best een stukje rijden
Maar nu ik mijn eerste BMW meeting zojuist heb meegemaakt heb ik daar wel erg veel zin in!
jammer dat we wat eerder weg moesten want als ik zo naar alle auto's keek hadden wij een goede kans op de origineelste BMW prijs
Grtz, Mike.
Ik ga mijn best doen voor Bimmerfest, kom uit Dordrecht dus is best een stukje rijden
Maar nu ik mijn eerste BMW meeting zojuist heb meegemaakt heb ik daar wel erg veel zin in!
jammer dat we wat eerder weg moesten want als ik zo naar alle auto's keek hadden wij een goede kans op de origineelste BMW prijs
Grtz, Mike.
Ik kom zelf uit bergen op zoom, dus is voor mij niet heel veel dichterbij als jou!
Gewoon doen! wordt het waard hoor!
Zelfs uit Frankrijk komen ze ook dus..
Gewoon doen! wordt het waard hoor!
Zelfs uit Frankrijk komen ze ook dus..
>>>>Showroom E36's<<<<
haha, zou graag willen maar dan moet mijn vader er wel zin in hebben. Hij is tenslotte degene die rijd ( en de benzine betaald )
^^ Heej, een Mede Dordtenaar Leuk!mike1998 schreef:Bedankt allemaal!
Grtz, Mike.
misschien dat ik bimmerfest ook wel meepak... ik ben wel benieuwd...
- Ramon 325 Vanos
Welkom
Hey! laat het anders even weten wanneer je het weet, kunnen we misschien samen naar echt rijden?darkdaan schreef:^^ Heej, een Mede Dordtenaar Leuk!mike1998 schreef:Bedankt allemaal!
Grtz, Mike.
misschien dat ik bimmerfest ook wel meepak... ik ben wel benieuwd...
De auto is verkocht. Dus voorlopig BMW loos.. tijdje rijden in iets wat me totaal niet boeit maarja..