Bilstein B12 voor coupe alleen in 1 maat verkrijgbaar?
-
Bilstein B12 voor coupe alleen in 1 maat verkrijgbaar?
Ik wil mijn E46 coupe rondom verlagen. 3cm voor en 2,5cm achter. Ik had een Bilstein b12 proline setje op het oog.
Nu zie ik bij verschillende webshops dat deze set voor coupe alleen verkrijgbaar is in voor 2,5cm en achter 1cm.
Weet iemand hope dit zit? Is deze set voor coupe's alleen in die maat verkrijgbaar? En wat is een vergelijkbaar alternatief met wel 3cm voor en 2,5cm achter ?
Klaasbruinsma Berichten: 7Geregistreerd: 05 jul 2013, 11:27Mijn BMW: E46 Coupe
Nu zie ik bij verschillende webshops dat deze set voor coupe alleen verkrijgbaar is in voor 2,5cm en achter 1cm.
Weet iemand hope dit zit? Is deze set voor coupe's alleen in die maat verkrijgbaar? En wat is een vergelijkbaar alternatief met wel 3cm voor en 2,5cm achter ?
Klaasbruinsma Berichten: 7Geregistreerd: 05 jul 2013, 11:27Mijn BMW: E46 Coupe
Re: Bilstein B12 voor coupe alleen in 1 maat verkrijgbaar?
Mail sturen naar Bimmerparts. Jouw genoemde verlaging is met Pro veren.
Hun kunnen de set ook met Sportline veren leveren. Dan heb je de jouw gewenste verlaging.
Hun kunnen de set ook met Sportline veren leveren. Dan heb je de jouw gewenste verlaging.
BMW E46 330i
-
Ik wil juist de pro line :-)
Je wil juist de pro line? Maar die geeft niet de juiste verlaging naar jouw idee...
Dan wil je toch juist niet de pro line, maar de sport line?
Dan wil je toch juist niet de pro line, maar de sport line?
-
- Contacteer:
Idd. De pro line gaat niet laag genoeg voor je gevoel.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Ik heb mnij laten vertellen dat de sportline te stug zijn en niet comfortabel rijden
Ik rijd op Bilstein B8 dempers met Sportline veren. (B12 set met Sportline veren) Vind het nog redelijk comfortabel.
Het stuggere komt voornamelijk door de schokdempers welke sportief zijn. De veren hebben hier minder aandeel in.
Het stuggere komt voornamelijk door de schokdempers welke sportief zijn. De veren hebben hier minder aandeel in.
BMW E46 330i