TeckDriver 320d
Geplaatst: 07 okt 2008, 13:14
Hi,
Nieuw op het forum, die ik tijdens een search naar cd-wisselaars voor m'n e46 heb gevonden
Dus eventjes voorstellen... Ik ben Philippe, woonachtig te België en sinds een maandje trotse eigenaar van een 2004 e46 320d. Ik heb al een paar wagens gehad, maar dit is de tweede BMW die ik koop. Om ze eventjes chronologisch op te sommen: mijn eerste wagentje, een Opel Kadett 1.7, kort daarna een Opel Calibra 16v (heb ik het langst mee gereden), BMW e36 318tds en mijn vorige auto was een Nissan 200sx S13.
De e46 is full-option, met uitzondering van navigatie. Volledig leder M3 interieur, M3-stuur, pook, handrem, alu dash inlay, nieuwe BMW Business radio-cd. Koetswerkkleur is cosmo-zwart. Nieuwe M3 Evo 18-duims velgen, KW verstelbare veren, wielkassen aangepast door BMW zelf (zodat de auto laag genoeg kan zonder dat de velgen het koetswerk raken), zeer netjes gedaan trouwens. Veerpootbrug is aanwezig onder de kap, emblemen weggewerkt op de kofferklep en een chip van Heinz die 't vermogen rond de 190pk brengt.
Ik ben er zéér tevreden van, want ik had wat schrik om na de 300pk sterke 200sx over te stappen naar een diesel. Maar de overgang verliep moeiteloos. Ik ben de luxe al snel gewoon geworden
Een paar beelden zeggen vaak meer dan woorden...





Nieuw op het forum, die ik tijdens een search naar cd-wisselaars voor m'n e46 heb gevonden

Dus eventjes voorstellen... Ik ben Philippe, woonachtig te België en sinds een maandje trotse eigenaar van een 2004 e46 320d. Ik heb al een paar wagens gehad, maar dit is de tweede BMW die ik koop. Om ze eventjes chronologisch op te sommen: mijn eerste wagentje, een Opel Kadett 1.7, kort daarna een Opel Calibra 16v (heb ik het langst mee gereden), BMW e36 318tds en mijn vorige auto was een Nissan 200sx S13.
De e46 is full-option, met uitzondering van navigatie. Volledig leder M3 interieur, M3-stuur, pook, handrem, alu dash inlay, nieuwe BMW Business radio-cd. Koetswerkkleur is cosmo-zwart. Nieuwe M3 Evo 18-duims velgen, KW verstelbare veren, wielkassen aangepast door BMW zelf (zodat de auto laag genoeg kan zonder dat de velgen het koetswerk raken), zeer netjes gedaan trouwens. Veerpootbrug is aanwezig onder de kap, emblemen weggewerkt op de kofferklep en een chip van Heinz die 't vermogen rond de 190pk brengt.
Ik ben er zéér tevreden van, want ik had wat schrik om na de 300pk sterke 200sx over te stappen naar een diesel. Maar de overgang verliep moeiteloos. Ik ben de luxe al snel gewoon geworden

Een paar beelden zeggen vaak meer dan woorden...




