Windgeruis voorruit
Windgeruis voorruit
Mijn E87 uit 2010 heeft boven de 80 km p u windgeruis ter hoogte van de ruitewissers in het midden van de ruit,ik heb de wissers er af gehad alle rubbers nagekeken ook onder de motorkap,heeft niet geholpen.
Nu zit er een niet orginele voorruit in dus is ie al een keer vervangen,op het oog zit ie er wel goed in.
Zou het toch aan de ruit kunnen liggen?
Nu zit er een niet orginele voorruit in dus is ie al een keer vervangen,op het oog zit ie er wel goed in.
Zou het toch aan de ruit kunnen liggen?
Re: Windgeruis voorruit
Voel je ook tocht naar binnen komen dan? Dat moet dan toch ook gebeuren, lijkt me. En met regen, dan komt er niets naar binnen of is het nergens nat? Anders eens bij autotaalglas of carglas langsgaan. Die kunnen je waarschijnlijk zo vertellen of de ruit opnieuw geplaatst moet worden of niet.
Er komt geen tocht of regen naar binnen toe,ik weet wel dat een voorruit maar iets verkeerd hoeft te zitten en je hebt windgeruis.
Carglas en autotaalglas heb ik heel vervelende ervaringen mee,bij mijn vorige BMW is door autotaalglas de voorruit zodanig verkeerd geplaatst dat ik lekkage kreeg,ook de tweede keer vervangen was niet goed,uiteindelijk in overleg met de verzekering door de BMW dealer een nieuwe laten plaatsen en toen was het wel goed.
De BMW dealer heeft al wel gekeken en zo op het oog zit ie er goed in maar dat zegt niet alles daarvoor moet ie er uit.
Carglas en autotaalglas heb ik heel vervelende ervaringen mee,bij mijn vorige BMW is door autotaalglas de voorruit zodanig verkeerd geplaatst dat ik lekkage kreeg,ook de tweede keer vervangen was niet goed,uiteindelijk in overleg met de verzekering door de BMW dealer een nieuwe laten plaatsen en toen was het wel goed.
De BMW dealer heeft al wel gekeken en zo op het oog zit ie er goed in maar dat zegt niet alles daarvoor moet ie er uit.
-
Een immitatieruit kan soms een hele slechte pasvorm hebben. Mijn ruitenboer heeft wel eens verteld dat dit soort ruiten er met een spanband ingezet moeten worden omdat ze anders niet in de sponning passen.
Zolang het maar een Saint Gobain of Sekurit ruit hebt is er niet zoveel aan de hand.
Zolang het maar een Saint Gobain of Sekurit ruit hebt is er niet zoveel aan de hand.
De merken die je aangeeft zijn het niet ,ik overweeg om er door de dealer een nieuwe orginele ruit in te laten zetten.
-
Origineel wordt er Pilkington ingezet volgens mij, die leveren ook zonder bmw embleem.
Heb je wel ruitschade verzekerd?
Heb je wel ruitschade verzekerd?
Ik ben all-risk verzekerd