FF voorstellen ben nieuw hier[E60]
- Bimmerbaak
FF voorstellen ben nieuw hier[E60]
Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum, ik heet Cris en kom uit de achterhoek.
Het is wel even zoeken hoe alles werkt enz, maar we komen steeds wat verder.
Ik rij nu plusminus 15 jaar Bmw, dit bevalt overigens zeer goed.
Mijn eerste Bmw was een 318is coupé deze heb ik een jaar of 9 gehad, hij was helemaal origineel toen ik heb had gekocht, 5 jaar oud. Heb in de loop van de jaren er veel aan verander m3 uitgevoerd, uitlaat wielen ophanging enz.
Toen ben ik overgestapt naar een 528i e39 er zat een m onderstel onder en was helemaal verkocht van een 5 serie wat een fijne auto.
Het van een automaat daar was ik wel even huiverig voor, want dat wou ik eigenlijk niet, maar nu wil ik niet meer anders.
Ben nu bijna twee jaar in het bezit van een Bmw 530i lci bj2008, carbonzwart met m-pakket af fabriek en ben de tweede eigenaar van de ze fijne auto. ik heb er wel gelijk ander m wielen (19ich) op laten zetten en een andere duplex uitlaat op laten zetten, met een zeer mooi geluid, niet schreeuwerig wel lekker vol geluid.
Vrg Cris
Ik heb geprobeerd wat foto's te plaatsen, maar weet niet hoe, heb maar een paar links geplaatst.
Ik hoop dat dit werkt.
Het is wel even zoeken hoe alles werkt enz, maar we komen steeds wat verder.
Ik rij nu plusminus 15 jaar Bmw, dit bevalt overigens zeer goed.
Mijn eerste Bmw was een 318is coupé deze heb ik een jaar of 9 gehad, hij was helemaal origineel toen ik heb had gekocht, 5 jaar oud. Heb in de loop van de jaren er veel aan verander m3 uitgevoerd, uitlaat wielen ophanging enz.
Toen ben ik overgestapt naar een 528i e39 er zat een m onderstel onder en was helemaal verkocht van een 5 serie wat een fijne auto.
Het van een automaat daar was ik wel even huiverig voor, want dat wou ik eigenlijk niet, maar nu wil ik niet meer anders.
Ben nu bijna twee jaar in het bezit van een Bmw 530i lci bj2008, carbonzwart met m-pakket af fabriek en ben de tweede eigenaar van de ze fijne auto. ik heb er wel gelijk ander m wielen (19ich) op laten zetten en een andere duplex uitlaat op laten zetten, met een zeer mooi geluid, niet schreeuwerig wel lekker vol geluid.
Vrg Cris
Ik heb geprobeerd wat foto's te plaatsen, maar weet niet hoe, heb maar een paar links geplaatst.
Ik hoop dat dit werkt.
Laatst gewijzigd door Bimmerbaak op 13 mar 2014, 10:27, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: FF voorstellen ben nieuw hier[E60]
Ziet er goed uit! Je 'moet' alleen nog even de tag veranderen, daarom doen de afbeeldingen het niet. Aan het eind staat er momenteel '/img]' en dit moet '[/img]' worden.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
- Bimmerbaak
Bedankt voor de tip, heb de tags verandert.
Er is wel iets veranderd, maar zie nog steeds geen foto's
Er is wel iets veranderd, maar zie nog steeds geen foto's
Iemand vaker vanuit dropbox foto's geplaatst ? De link is namelijk een link naar dropbox en geen img link(hoop dat het te begrijpen is). Ik denk dat je even een upload dienst als imgurl of imageshack 'moet' proberen.
Laatst gewijzigd door nailed op 13 mar 2014, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
E46 316I Blackline '04
de fout zit hem in je link,
je moet een directe afbeelding link gebruiken, dus: websitedingetjeblabla.jpg
je moet een directe afbeelding link gebruiken, dus: websitedingetjeblabla.jpg
>>>>Showroom E36's<<<<
- Bimmerbaak
bedankt allemaal, het is gelukt met de foto's
Ik heb ze op Imgur.com gezet en nu wil het wel, hier stonden de juiste codes bij.
Gr. Cris
Ik heb ze op Imgur.com gezet en nu wil het wel, hier stonden de juiste codes bij.
Gr. Cris
Welkom, strakke bak hoor, kleur bekleding vind ik ook erg mooi !
Mooie bak !
Zeer strak, leuk uitlaten system heb je erop.
Zeer strak, leuk uitlaten system heb je erop.
- Bimmerbaak
Ik vindt hem ook mooi, zo bedankt voor de leuke reacties.
Ik wil er alleen nog een keer een eibach pro-kit onder laten zetten, zou die dan nog stuger worden als met de m pakket onderstel? Of valt dat wel mee.
Ps. Ik moet er wel nog een caravan mee trekken, maar dat zal toch wel geen probleem zijn met die eibach veren.
Gr. Cris
Ik wil er alleen nog een keer een eibach pro-kit onder laten zetten, zou die dan nog stuger worden als met de m pakket onderstel? Of valt dat wel mee.
Ps. Ik moet er wel nog een caravan mee trekken, maar dat zal toch wel geen probleem zijn met die eibach veren.
Gr. Cris
Op zich is dat geen enkel probleem, hou er alleen rekening mee dat als je hem achter verlaagt dat je kogel dus lager komt en het kan zijn dat je caravan voorover gaat liggen en meer kogeldruk krijgt, dit is te voorkomen door de lading anders in te delen alleen je trekhaakhoogte natuurlijk niet, zal er ook vanaf hangen hoever je hem verlaagt.
Zit toch geen trekhaak op, dus dat 'probleem' is opgelost
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Wordt lastig een caravan trekken dan of je moet het met een touwtje proberen………….--help schreef:Zit toch geen trekhaak op, dus dat 'probleem' is opgelost
Hier sloegen mijn berichten op.Bimmerbaak schreef:Ik vindt hem ook mooi, zo bedankt voor de leuke reacties.
Gr. Cris
- Bimmerbaak
Ha ha, ik heb de trekhaak verstopt, , het is een afneembare haak.
Bart, die eibach pro kit is toch 30mm voor en 30 achter, met de m verlaging is hij al 1,5 cm lager dus zakt hij nog plus minus 1,5 cm.
Althans dit meen ik ergens op het forum gelezen te hebben,
Ps. Heb jij ervaring met een caravans en verlaging van de auto, meen een caravan te zien staan op jou afbeelding?
Gr. Cris
Bart, die eibach pro kit is toch 30mm voor en 30 achter, met de m verlaging is hij al 1,5 cm lager dus zakt hij nog plus minus 1,5 cm.
Althans dit meen ik ergens op het forum gelezen te hebben,
Ps. Heb jij ervaring met een caravans en verlaging van de auto, meen een caravan te zien staan op jou afbeelding?
Gr. Cris