Radio hapert met warm weer, kabel breuk achterklep enz..

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
ro2207

Radio hapert met warm weer, kabel breuk achterklep enz..

Bericht door ro2207 » 03 aug 2014, 21:43

Goedenavond iedereen,

Ik ben in het bezit van een e61 touring uit 2006. Ga eind van de maand op vakantie en wil even een paar dingen uitgezocht/nagekeken/vernieuwd hebben.

Ik ben opzoek naar iemand in de buurt van ridderkerk die tijd heeft om mij hiermee te willen helpen en te adviseren.

Ik zou graag een USB/aux aansluitingen willen hebben, die dension vind ik te duur dus zou graag een goedkopere oplossingen willen hebben, daarbij moet de mp3 functie van mijn cd spelers geactiveerd worden denk ik, want gebrande cd's leest die niet.

Heb nog een oude navi cd erin en zou graag een nieuwe willen hebben, weet iemand waar ik die vandaan kan halen behalve dealer? Heb een radio met 1 cd gleuf in mijn console...

Kabelboom breuk ben ik mee begonnen, maar dan alleen de twee kabels van het kleine ruitje, nu nog de 2 kabels van de klep zelf. Mijn radio hapert af en toe, maar het lijkt of het met dit warme weer veel heftiger is geworden, ook staat er vaak in me display, het medium kan niet worden gelezen??

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :)

tom_il

Re: Radio hapert met warm weer, kabel breuk achterklep enz..

Bericht door tom_il » 03 aug 2014, 22:33

USB is standaard niet mogelijk op een pre-lci. Moet via een oplossing zoals een dension.
525d E61 2007 pre-LCI

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 04 aug 2014, 07:10

Mp3 cd's kunnen niet afgespeeld worden in de cd wisselaar.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

ro2207

Bericht door ro2207 » 04 aug 2014, 10:18

Klopt, Ralph heeft het net uitgelegd.. Ga morgen avond voor een aux aansluiting, kosten 99 euro. Mp3 functie laat ik dan niet activeren want anders doet me navi het natuurlijk niet. Ben nog opzoek naar een nieuwe nav cd, kan iemand me daar nog mee helpen?

ro2207

Bericht door ro2207 » 04 aug 2014, 20:38

Bijna alles geregeld maar ben nog op zoek naar het probleem van me radio. Met warm weer valt hij vaker uit of fm signaal valt weg tesamen met een harde pieptoon.. Ook staat er wel eens in me scherm als ik de auto start: dit medium kan niet worden gelezen??

Iemand ervaring mee? Module onder me spoiler is niet nat en kofferbak is ook nooit onderwater gelopen...

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 05 aug 2014, 18:54

Toch verdenk ik de module/antenne onder de spoiler.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”