Source || Various
Geplaatst: 17 feb 2015, 21:23
Voor degene die het leuk/interessant vinden waar ik me oa. mee bezig houdt bijgaand wat foto's van diverse auto's.
Voor mezelf heb ik oa. een E91 staan maar die staat al 9 maanden te verstoffen. Ik heb de auto gekocht met als motto gewoon omdat het kan.
Daarnaast staat mijn Mercedes al ruim een jaar stil.
Ik houd me al jaren bezig met het achteraf monteren van originele opties af fabriek, bekabelen van auto's en het coderen. Hoofdzakelijk BMW, Mercedes en Audi. Gezien Audi niet meer is wat het ooit geweest was doe ik daar vrij weinig meer mee. Het moet wel leuk blijven ipv dat ik mezelf zit te ergeren.
Een willekeurige lijst wat ik voor mensen erop bouw/nog ga bouwen:
-Compleet lichtpakket inc. de verlichte klinken
-Cruise Control
-Ombouw van ccc business naar prof
-Standkachel met afstandsbediening
-M stuur
-Inklapbare spiegels inc. stoeprandfunctie (koningsoptie de stoeprandfunctie)
-Achteruitrijcamera F serie
-Inklapbare en automatisch dimbare buitenspiegels F serie
-Logic7 systeem
-Interieur ombouwen naar stoelen met memory
-Originele bluetooth module
-Cd wisselaar
-Alarm
-Pdc voor + achter
-Halogeen naar adaptive xenon
-enz.
Ik zal wel de helft vergeten zijn ;-)
Foto's:
Erg handige optie
Bezig met de bedrading voor het lichtpakket
Cruise control montage
Zoveelste auto waar het dashboard er van uit ligt
Klein detail maar het voegt zoveel toe aan een auto van dat kaliber
Grootlichtassistent
Kabelboom van ruim €5000,-
Niet meer veel van over
1ste setup om te starten met keyless go. De sleutel ligt op de grond.
Voor de verandering weer een dashboard gedemonteerd
Bij hoge uitzondering sleutel ik zelf nog
Niet BMW gerelateerd maar zo reed ik in mijn Mercedes op de snelweg en passeerde een andere Mercedes met de dodehoekassistent optie. Zo zag ik het lampje bij hem in zijn spiegel aangaan en uitgaan. Ik bleef expres in zijn dodehoek hangen om te kijken wat het systeem doet totdat meneer echt keek van uuhh....wat is hier aan de hand
Eenmaal thuis gekomen het ea. uitgezocht en een maand later op mijn Mercedes gebouwd. (naar de prijs moet je niet kijken)
Coderen was een drama Mercedes Duitsland weigerde de auto en gooide 'm 3x uit het systeem. Bij de nieuwe Mercedes modellen gaat het coderen online. Gezien ik wel handig ben met software heb ik het anders gedaan en de auto succesvol aangemeld in Duitsland waarna ik alle gegevens doorgestuurd kreeg inc. de bijgewerkte datakaart. Ik had nog een paar opties erop gebouwd gezien de auto toch uitelkaar lag.
Ik moet zeggen het is echt een koningsoptie en zeker het geld waard geweest.
Tot 30 km/h (uit het hoofd) is het systeem niet aktief
Als een object in de dodehoek zit
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets met Android heb gedaan dus waarom niet een appje voor mezelf maken.
Voor mezelf heb ik oa. een E91 staan maar die staat al 9 maanden te verstoffen. Ik heb de auto gekocht met als motto gewoon omdat het kan.
Daarnaast staat mijn Mercedes al ruim een jaar stil.
Ik houd me al jaren bezig met het achteraf monteren van originele opties af fabriek, bekabelen van auto's en het coderen. Hoofdzakelijk BMW, Mercedes en Audi. Gezien Audi niet meer is wat het ooit geweest was doe ik daar vrij weinig meer mee. Het moet wel leuk blijven ipv dat ik mezelf zit te ergeren.
Een willekeurige lijst wat ik voor mensen erop bouw/nog ga bouwen:
-Compleet lichtpakket inc. de verlichte klinken
-Cruise Control
-Ombouw van ccc business naar prof
-Standkachel met afstandsbediening
-M stuur
-Inklapbare spiegels inc. stoeprandfunctie (koningsoptie de stoeprandfunctie)
-Achteruitrijcamera F serie
-Inklapbare en automatisch dimbare buitenspiegels F serie
-Logic7 systeem
-Interieur ombouwen naar stoelen met memory
-Originele bluetooth module
-Cd wisselaar
-Alarm
-Pdc voor + achter
-Halogeen naar adaptive xenon
-enz.
Ik zal wel de helft vergeten zijn ;-)
Foto's:
Erg handige optie
Bezig met de bedrading voor het lichtpakket
Cruise control montage
Zoveelste auto waar het dashboard er van uit ligt
Klein detail maar het voegt zoveel toe aan een auto van dat kaliber
Grootlichtassistent
Kabelboom van ruim €5000,-
Niet meer veel van over
1ste setup om te starten met keyless go. De sleutel ligt op de grond.
Voor de verandering weer een dashboard gedemonteerd
Bij hoge uitzondering sleutel ik zelf nog
Niet BMW gerelateerd maar zo reed ik in mijn Mercedes op de snelweg en passeerde een andere Mercedes met de dodehoekassistent optie. Zo zag ik het lampje bij hem in zijn spiegel aangaan en uitgaan. Ik bleef expres in zijn dodehoek hangen om te kijken wat het systeem doet totdat meneer echt keek van uuhh....wat is hier aan de hand
Eenmaal thuis gekomen het ea. uitgezocht en een maand later op mijn Mercedes gebouwd. (naar de prijs moet je niet kijken)
Coderen was een drama Mercedes Duitsland weigerde de auto en gooide 'm 3x uit het systeem. Bij de nieuwe Mercedes modellen gaat het coderen online. Gezien ik wel handig ben met software heb ik het anders gedaan en de auto succesvol aangemeld in Duitsland waarna ik alle gegevens doorgestuurd kreeg inc. de bijgewerkte datakaart. Ik had nog een paar opties erop gebouwd gezien de auto toch uitelkaar lag.
Ik moet zeggen het is echt een koningsoptie en zeker het geld waard geweest.
Tot 30 km/h (uit het hoofd) is het systeem niet aktief
Als een object in de dodehoek zit
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets met Android heb gedaan dus waarom niet een appje voor mezelf maken.