Namelijk een

Ze worden aangeleverd in carbon style,maar worden uiteindelijk in de kleur van de auto gespoten.
Het kan alleen nog een aantal weken duren voor ik ze binnen heb.
- Spoiler: Laat zien

Volgens de verkoper zijn ze van echt carbon,maar ik vind in de carrosserie kleur toch iets chicker.joost schreef:cool
carbon style maar ook echt van carbon?
waarom ga je et spuiten, toch et hele idee dat je kan zien dat het van carbon is?
of ben je echt een performance freak dat het je om het gewicht van je auto omlaag wilt brengen... extra lak weegt ook
Volgens mij is het een komplete kofferklep,en geen plakzooi.largeproject schreef:Wel gaaf,maar zie ik dat nou goed,word die kofferklep der gewoon overheen geplakt. :?
Dat vind ik minder.
De lijnen kloppen inderdaad niet helemaal,en dan bedoel ik de overgang van boven 't achterlicht naar de kofferklep.CTD schreef:Ik weet niet, maar er scheelt iets aan die koffer... Ziet er zo dik en bulky uit. de lijnen lijken niet meer te kloppen!
Thanks Paul,is inderdaad weer een mooi karweitje voor Ben.Opt1mus schreef:HEEELE gave mods Bukko!
Jij zorgt er weer voor dat de lokale spuiterij weer werkt genoeg heeft!
- Edit:
- Toen ik de titel van je topic las dacht ik eerst dat er nog meer Moderators waren aangesteld