BMW e46 325i ontsteking fout op alle cilinders
Geplaatst: 28 aug 2015, 18:15
hallo,
Ik heb een BMW e46 325i uit het jaar 2002. Heb de auto paar maanden geleden gekocht. Tot nu toe is dit de vervloekste auto die op deze forum te vinden is. De BMW heeft een groot vermogen verlies probleem die tot nu toe de dealers zelfs niet kunnen vinden. Weinig vermogen onderin na 4,5xxx toeren gaat het wel.
- wat is er al aan gedaan
- compressie druk gemeten alle cilinders 10,5 bar
- nieuwe ecu
- nieuwe bougies
- nieuwe brandstof filter + Beurtje
- nieuwe motor transmissie kabelboom
- vanos revisie
- brandstof druk gemeten is goed
- nieuwe lucht slangen van de inlaat die vaak scheuren.
- motor is opnieuw op tijd gezet
Ik ben ten einde raad.... De ontsteking fouten komen direct terug als je boven de 1000 toeren komt. Iemand een iedee?
Ik heb een BMW e46 325i uit het jaar 2002. Heb de auto paar maanden geleden gekocht. Tot nu toe is dit de vervloekste auto die op deze forum te vinden is. De BMW heeft een groot vermogen verlies probleem die tot nu toe de dealers zelfs niet kunnen vinden. Weinig vermogen onderin na 4,5xxx toeren gaat het wel.
- wat is er al aan gedaan
- compressie druk gemeten alle cilinders 10,5 bar
- nieuwe ecu
- nieuwe bougies
- nieuwe brandstof filter + Beurtje
- nieuwe motor transmissie kabelboom
- vanos revisie
- brandstof druk gemeten is goed
- nieuwe lucht slangen van de inlaat die vaak scheuren.
- motor is opnieuw op tijd gezet
Ik ben ten einde raad.... De ontsteking fouten komen direct terug als je boven de 1000 toeren komt. Iemand een iedee?