Nieuw hier E92 330

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Karel330

Nieuw hier E92 330

Bericht door Karel330 » 16 sep 2015, 22:33

Goede avond,
Even mezelf voorstellen:
Ik ben n reeds oudere Bmw rijder en bezig aan mijn 8ste Bmw. Begonnen met n e30 316 en momenteel n 330 e92.
Ik heb zelf best redelijk hobbymatiggesleuteld en heb daardoor al wel een en ander tegen gekomen. Vroeger echter. Was er veel niet elektronisch, zoals nu, maar draaiende gedeeltes, zullen altijd blijven.
Ik heb inmiddels een vraag over de dagrijverlichting. Normaal als ik mijn auto middels de afstandbeding open doe, dan springt meteen de dagrijverlichting aan en beginnen ook de achterlichten te branden.
Vandaag echter doet hij het ineens niet meer en toen ik de auto uitzette begon ook het accu lampje te branden.
Verder is er niets mis mee en doet alles het goed. Momenteel zijn er geen foutmeldingen meer, maar de dagrijverlichting springt niet aan. In de instellingen in het menu, staat alles nog hetzelfde en staat de dagrijverlichting ook nog steeds aangevinkt.
Wie kan mij met het probleem helpen?
Alvast dank!
Groeten.

BMWe46Mike
Berichten: 485
Lid geworden op: 18 nov 2010, 21:32

Re: Nieuw hier E92 330

Bericht door BMWe46Mike » 17 sep 2015, 07:33

Welkom, een echte BMW liefhebber zie ik :duimen:

Wat betreft je dagrijverlichting, ik heb het vermoeden dat je accu overleden is.
De auto schakelt bepaalde functies uit als je accu slecht word, denk dat dit een soort beveiliging is dat de auto een beetje stroom overhoud om de auto te starten.

btw fotootjes zijn we gek op!!

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Nieuw hier E92 330

Bericht door Bart70 » 17 sep 2015, 08:40

Welkom hier !

Zo te lezen iemand die behoorlijk met het BMW-virus is besmet ;)

Zoals al hierboven geschreven, foto's zijn we gek op hier :whistle:

Je vraag kun je beter in het betreffende subforum stellen, daar zijn ze voor :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp okt probleem, probeer dan ook Paltkikjd keken de zoekfunctie hier op het forum,k deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Maak ook eventueel gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen ;)

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nieuw hier E92 330

Bericht door mieske90 » 17 sep 2015, 14:34

Welkom op het forum,

welke BMW's heb je allemaal gehad?

ik zal me mond houden over foto's :rolf:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E92 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:



volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
Afbeelding
Volgende evenement:


jeroen6.45ci
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 aug 2015, 19:47

Re: Nieuw hier E92 330

Bericht door jeroen6.45ci » 20 sep 2015, 09:45

Ben benieuwd naar de foto's!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”