Arnaud met een 245 pk BMW X1.// SHOWROOM aangemaakt
Geplaatst: 28 sep 2015, 17:33
Hallo iedereen,
Graag wil ik bij deze mijzelf en mijn auto voorstellen. Mijn naam is Arnaud ten Heuw en woonachtig in Westervoort (regio Arnhem). Ik kom uit een gezin van 6 en waarvan 3 met een BMW rijdt. Broer rijdt met F30 320I, moeder met 228I Active Tourer en vader met F10 m5 30 jahre.
De BMW virus komt voornamelijk van onze vader af. Zo reed hij als eerste met een snelle E34 524TD en een X5 E53.
Mijn eerste auto was geen BMW, maar een heuse Daihatsu Sirion 2 Sport! (haha). Deze auto had wel een hoge fun gehalte, want ze woog ca. 900 kg en had ca. 90 pk. Deze had ik alleen verlaagd en andere velgen onder gezet. Toen ik ging stoppen met studeren om te gaan werken in provincie Limburg had ik mijn eerste BMW aangeschaft. En is de Daihatsu naar mijn vriendin gegaan.
Het betreft een rode ex demo 116 EDE uit 2013 met een paar leuke opties. Onder ander een panorama dak, lederen bekleding en stoelverwarming. Ik miste alleen wat pk’s en koppel dus heb een power box in laten monteren. Het verschil merkte je vooral met inhalen.
De reden voor een diesel was dat ik toen ca. 800 á 900 km per week reed. In een ruime jaar had ik al 45.000 km opzetten. Nu is het bedrijf waar ik werk verhuist naar Duiven (5 km voor mij). Daarom werd mijn diesel een beetje overbodig
Ik kon gelukkig een mooie inruil deal maken op een BMW x1 28I Xdrive uit 2011 . Ook op deze BMW zit veel opties. High Exclusief, M-pakket, lederen bekleding, stoelverwarming. De motor met 245 pk is echt geweldig. Je moet wel oppassen want je gaat erg gemakkelijk te hard mee.
Zie hier onder wat er allemaal al gebeurd is:
- Chrome logo’s, nieren, velgen en een deel van de achterbumper zwart gespoten met Plasti dip.
- Lux angle eyes ingebouwd
- Ramen laten blinderen. Voor zijramen 80% en achter 20% doorlatendheid.
- Achterlichten en zijknipperlichten gespoten met smoke Plasti Dip
- Binnen verlichting door Led vervangen.
Wat nog te doen:
- Mistlampen geel maken d.m.v. gele folie.
- 3 centimeter verlaging d.m.v. Eibach
- Andere velgen. (suggesties zijn altijd welkom)
- Op de rollerbank het vermogen meten.
De reden waarom ik me hier aanmeld:
Zoals je een beetje kunt lezen zijn auto’s mijn hobby en dan vooral het merk BMW. Daarom vind ik het ook erg interessant om andere verhalen te lezen over problemen, oplossingen en het aanpassen van de auto. Het lijkt me ook erg leuk om meetings te bezoeken en zo ook in contact te komen met andere liefhebbers.
Als er vragen zijn hoor ik die graag natuurlijk!
Groeten,
Arnaud ten Heuw
Mijn eerste auto
BMW 1 serie
Burnout
Mijn huidige X1
Toen:
Nu:
5:
Graag wil ik bij deze mijzelf en mijn auto voorstellen. Mijn naam is Arnaud ten Heuw en woonachtig in Westervoort (regio Arnhem). Ik kom uit een gezin van 6 en waarvan 3 met een BMW rijdt. Broer rijdt met F30 320I, moeder met 228I Active Tourer en vader met F10 m5 30 jahre.
De BMW virus komt voornamelijk van onze vader af. Zo reed hij als eerste met een snelle E34 524TD en een X5 E53.
Mijn eerste auto was geen BMW, maar een heuse Daihatsu Sirion 2 Sport! (haha). Deze auto had wel een hoge fun gehalte, want ze woog ca. 900 kg en had ca. 90 pk. Deze had ik alleen verlaagd en andere velgen onder gezet. Toen ik ging stoppen met studeren om te gaan werken in provincie Limburg had ik mijn eerste BMW aangeschaft. En is de Daihatsu naar mijn vriendin gegaan.
Het betreft een rode ex demo 116 EDE uit 2013 met een paar leuke opties. Onder ander een panorama dak, lederen bekleding en stoelverwarming. Ik miste alleen wat pk’s en koppel dus heb een power box in laten monteren. Het verschil merkte je vooral met inhalen.
De reden voor een diesel was dat ik toen ca. 800 á 900 km per week reed. In een ruime jaar had ik al 45.000 km opzetten. Nu is het bedrijf waar ik werk verhuist naar Duiven (5 km voor mij). Daarom werd mijn diesel een beetje overbodig
Ik kon gelukkig een mooie inruil deal maken op een BMW x1 28I Xdrive uit 2011 . Ook op deze BMW zit veel opties. High Exclusief, M-pakket, lederen bekleding, stoelverwarming. De motor met 245 pk is echt geweldig. Je moet wel oppassen want je gaat erg gemakkelijk te hard mee.
Zie hier onder wat er allemaal al gebeurd is:
- Chrome logo’s, nieren, velgen en een deel van de achterbumper zwart gespoten met Plasti dip.
- Lux angle eyes ingebouwd
- Ramen laten blinderen. Voor zijramen 80% en achter 20% doorlatendheid.
- Achterlichten en zijknipperlichten gespoten met smoke Plasti Dip
- Binnen verlichting door Led vervangen.
Wat nog te doen:
- Mistlampen geel maken d.m.v. gele folie.
- 3 centimeter verlaging d.m.v. Eibach
- Andere velgen. (suggesties zijn altijd welkom)
- Op de rollerbank het vermogen meten.
De reden waarom ik me hier aanmeld:
Zoals je een beetje kunt lezen zijn auto’s mijn hobby en dan vooral het merk BMW. Daarom vind ik het ook erg interessant om andere verhalen te lezen over problemen, oplossingen en het aanpassen van de auto. Het lijkt me ook erg leuk om meetings te bezoeken en zo ook in contact te komen met andere liefhebbers.
Als er vragen zijn hoor ik die graag natuurlijk!
Groeten,
Arnaud ten Heuw
Mijn eerste auto
BMW 1 serie
Burnout
Mijn huidige X1
Toen:
Nu:
5: