Enige weken geleden was de distributieketting aan vervanging toe. Deze is vernieuwd, samen met spanners ed. Na deze reparatie bij het starten loopt de motor ongeveer 10 sec ruim 1000 toeren stationair op een rustige manier. Dan valt het terug in toeren en schommelt wat. Zonder gas te geven, dan herstelt de motor zich vanzelf on stabiliseert op ongeveer 700 toeren. Hij loopt mooi rond. Ook als ik dan ga rijden is er niets aan de hand, de motor pakt mooi op. Dit is zowel bij koude als warme motor. Maar als ik de motor zou uitzetten na enige km's gereden te hebben en start hem weer dan 10 sec valt de motor terug in toeren, maar slaat ook af. Als ik dan start merk ik dat het gaspedaal niet reageert. Ik moet dan weer starten en meteen gasgeven en op toeren houden. Ga ik meteen wegrijden, dan blijft de motor ok. Nogmaals: dit gebeurt zowel bij koude als warme motor en alleen als ik net gestart heb. Als ik bijvoorbeeld moet stoppen bij stoplichten is er geen probleem te bekennen. Uitlezen geeft geen storing, dus de dealer weet ook niks. Enige suggesties? Hoor graag van jullie.
Gr. André
![Afbeelding](http://i57.tinypic.com/nnnn2u.jpg)