Automatische verlichting
-
Automatische verlichting
Had een vraagje
Heb automatische verlichting in mijn e46.Mijn verlichting werkt allemaal.
In stand A gaat de verlichting netjes aan als het donker is en weer uit als het licht word.
Als ik hem in stand A heb en rij weg met daglicht krijg ik een storing autootje met rood lampje zet ik hem daarna op stand continu verlichting verdwijnt de storing en kan ik hem weer in stand A zetten storing blijft dan weg.
Iemand idee wat probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Heb automatische verlichting in mijn e46.Mijn verlichting werkt allemaal.
In stand A gaat de verlichting netjes aan als het donker is en weer uit als het licht word.
Als ik hem in stand A heb en rij weg met daglicht krijg ik een storing autootje met rood lampje zet ik hem daarna op stand continu verlichting verdwijnt de storing en kan ik hem weer in stand A zetten storing blijft dan weg.
Iemand idee wat probleem kan zijn?
Alvast bedankt
Re: Automatische verlichting
Hey heb je toevallig een plaatje van deze storing? Of een link naar een plaatje?
-
- francois1994
Dat betekend dat een lampje kapot is aan de achterzijde, al eens alle lampjes nagelopen?
BMW E46 318i '99
Suzuki GSF1200 Bandit '01
Suzuki GSF1200 Bandit '01
-
Hij geeft deze storing alleen als hij in de stand A staat en het licht buiten is
Als het donker is en hij staat in stand A gaat verlichting gewoon aan en geen storingsmelding
Als het donker is en hij staat in stand A gaat verlichting gewoon aan en geen storingsmelding
Het kan zijn dat je lampje op zon manier is doorgebrand dat hij een storing geeft. Ik zou als ik jouw was toch je achterlampen checken/vervangen.
Heb ik ook gehad. Na het niet meer gebruiken van de automatische verlichting (in de winter rijd ik altijd met dimlicht aan, angel eyes branden altijd) heeft de storing zich niet meer voorgedaan. Alle lampjes waren goed.