330i start soms slecht
-
330i start soms slecht
Iemand enig idee? Ik heb eind december de nokkenas sensor laten vervangen, daarna op nog naar Oostenrijk geweest,ongeveer 2500 km, en vorige week starten en hij wil aanslaan dus ik laat de sleutel los. En hij slaat dus af, daarna starten en hij slaat met pijn en moeite aan, loopt gelijk beroerd, en er blijven 2 lampjes branden op het dashboard. 1 km gereden,auto uit en weer starten, niets aan de hand en storing weg, ook de rest vd week niets meer aan de hand tot afgelopen weekend, weer 1 keer een probleem. Wie kan mij daar wat over melden? Misschien smerig gasklephuis,massaluchtmeter,etc......
Re: 330i start soms slecht
Hey goeiemiddag....ben je al achter het probleem heb namelijk precies de zelfde klachten.
Gr.
Gr.
uitlezen daar zou ik mee beginnen. Succes.
Al gedaan bij de dealer niks kunnen vinden....nokkenassensorvervangen maar nog steeds startproblemen...merk ook hogere brandstof gebruik..
Bij de eerste x uit laten lezen gaf aan nokkenassensor dus meteen vervangen voor een nieuwe....maar startproblemen blijven zich voor doen.
Als hij erg beroerd loopt bij het starten en dat de auto schommelt zijn dit meestal missfires. Heeft de dealer hier niets over gezegd?
Hij draait altijd perfect geen schommelingen niks...alleen wanneer hij moeizaam start valt hij in noodloop dus geen vermogen maar dan nog draait hij perfect. Vreemde is dat het niet altijd gebeurt dat moeizaam starten soms heb ik dagen geen last..maar ik werk wel dat mijn vebruik hoger is geworden ook al start hij normaal
Tis echt alleen dat hij in zn noodloop gaat voor de rest rijd hij prima
Het lijk wel op iets dat ik heb gehad. Bij mij bleef de klep in het gasklephuis plakken. Cruise control knopje werkte dan ook niet en storingslampje op dashboard was aan. Motor liep wel stationair maar reageerde niet op gas geven.. Auto uit zetten en weer aan en probleem was weg. Ik had er geen last van dat hij slecht startte. Bij mij kwam het meestal voor als ik uit stationair toerental weg wilde rijden. Wil niet zeggen dat je hetzelfde probleem heb als ik maar misschien helpt het. Ik heb toen het gasklephuis laten vervangen.
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
E46 330I Touring Automaat 2002