Hugo BMW F20 116i (2015)
Hugo BMW F20 116i (2015)
Hi allen,
Ik ben Hugo 31 jaar en kom uit Utrecht. Ik rijd momenteel al een halfjaar met veel plezier in mijn BMW 116i uitgevoegd met een M-pakket.Leuk hier lid van te zijn met allemaal mede BMW liefhebbers!
Even in het kort mijn autogeschiedenis:
VW Polo 6n2 1.4
VW Polo 9n3 1.4
VW Golf 6 1.4 TSI DSG Highline
BMW F20 118i Sport
Kia Rio
BMW F20 116i -Sport
Vanuit huis uit soort van opgevoed met VAG auto's en ik kan zeggen dat ik nooit meer een VAG auto wil. Ik heb alleen maar veel ellende gekend. Service van BMW is ongekend en ik ben altijd goed geholpen door ze in vergelijking met VAG dealers. Qua onderhoud ben ik met de BMW zeker niet meer geld kwijt dan bij VW. Dus ook onzin dat je veel meer kwijt ben bij "premium" merk als BMW voor onderhoud.
wat plaatjes
Zal in de toekomst de auto nog graag willen chiptunen en ben benieuwd naar ervaringen van andere!
Ik ben Hugo 31 jaar en kom uit Utrecht. Ik rijd momenteel al een halfjaar met veel plezier in mijn BMW 116i uitgevoegd met een M-pakket.Leuk hier lid van te zijn met allemaal mede BMW liefhebbers!
Even in het kort mijn autogeschiedenis:
VW Polo 6n2 1.4
VW Polo 9n3 1.4
VW Golf 6 1.4 TSI DSG Highline
BMW F20 118i Sport
Kia Rio
BMW F20 116i -Sport
Vanuit huis uit soort van opgevoed met VAG auto's en ik kan zeggen dat ik nooit meer een VAG auto wil. Ik heb alleen maar veel ellende gekend. Service van BMW is ongekend en ik ben altijd goed geholpen door ze in vergelijking met VAG dealers. Qua onderhoud ben ik met de BMW zeker niet meer geld kwijt dan bij VW. Dus ook onzin dat je veel meer kwijt ben bij "premium" merk als BMW voor onderhoud.
wat plaatjes
Zal in de toekomst de auto nog graag willen chiptunen en ben benieuwd naar ervaringen van andere!
- Firefighter97
Re: Hugo BMW F20 116i (2015)
Hele gave bak! Zo'n nieuw model 1 serie staat ook nog op mn bucket list
Rijd nu zelf een 2009 116i, ook niet verkeerd trouwens