Hugo BMW F20 116i (2015)
Hugo BMW F20 116i (2015)
Hi allen,
Ik ben Hugo 31 jaar en kom uit Utrecht. Ik rijd momenteel al een halfjaar met veel plezier in mijn BMW 116i uitgevoegd met een M-pakket.Leuk hier lid van te zijn met allemaal mede BMW liefhebbers!
Even in het kort mijn autogeschiedenis:
VW Polo 6n2 1.4
VW Polo 9n3 1.4
VW Golf 6 1.4 TSI DSG Highline
BMW F20 118i Sport
Kia Rio
BMW F20 116i -Sport
Vanuit huis uit soort van opgevoed met VAG auto's en ik kan zeggen dat ik nooit meer een VAG auto wil. Ik heb alleen maar veel ellende gekend. Service van BMW is ongekend en ik ben altijd goed geholpen door ze in vergelijking met VAG dealers. Qua onderhoud ben ik met de BMW zeker niet meer geld kwijt dan bij VW. Dus ook onzin dat je veel meer kwijt ben bij "premium" merk als BMW voor onderhoud.
wat plaatjes
Zal in de toekomst de auto nog graag willen chiptunen en ben benieuwd naar ervaringen van andere!
Ik ben Hugo 31 jaar en kom uit Utrecht. Ik rijd momenteel al een halfjaar met veel plezier in mijn BMW 116i uitgevoegd met een M-pakket.Leuk hier lid van te zijn met allemaal mede BMW liefhebbers!
Even in het kort mijn autogeschiedenis:
VW Polo 6n2 1.4
VW Polo 9n3 1.4
VW Golf 6 1.4 TSI DSG Highline
BMW F20 118i Sport
Kia Rio
BMW F20 116i -Sport
Vanuit huis uit soort van opgevoed met VAG auto's en ik kan zeggen dat ik nooit meer een VAG auto wil. Ik heb alleen maar veel ellende gekend. Service van BMW is ongekend en ik ben altijd goed geholpen door ze in vergelijking met VAG dealers. Qua onderhoud ben ik met de BMW zeker niet meer geld kwijt dan bij VW. Dus ook onzin dat je veel meer kwijt ben bij "premium" merk als BMW voor onderhoud.
wat plaatjes
Zal in de toekomst de auto nog graag willen chiptunen en ben benieuwd naar ervaringen van andere!
- Firefighter97
Re: Hugo BMW F20 116i (2015)
Hele gave bak! Zo'n nieuw model 1 serie staat ook nog op mn bucket list
Rijd nu zelf een 2009 116i, ook niet verkeerd trouwens
Denk er zelf ook over na om mijne te chippen, echter vertelde ze mij dat de pk winst nogal mager is, zo'n 15-20PK..
Veel plezier op het forum
Denk er zelf ook over na om mijne te chippen, echter vertelde ze mij dat de pk winst nogal mager is, zo'n 15-20PK..
Follow now! IG: Dutch.X1
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
- EliasEliasElias
Mooie kar! Heb je nog een optielijst? Altijd leuk om te lezen.
Nog upgrades/mods in gedachten naast de chiptuning?
F20 - Glaciersilber - 16i - Styling 385
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Hugo,
YESSS!!!! weer een 1-serie rijder erbij
En zeker geen verkeerde auto
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
YESSS!!!! weer een 1-serie rijder erbij
En zeker geen verkeerde auto
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Thanks voor je reactie!EliasEliasElias schreef:Mooie kar! Heb je nog een optielijst? Altijd leuk om te lezen.
Optielijst:
Voorstoelen verwarmbaar
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuur bekleed met leder
Stop & go
Start stop systeem
Ruitensproeiers verwarmbaar
Parkeersensoren achter
Navigatiesysteem Professional
Multifuctioneel leder sportstuurwiel
Keyless entry
Hifi actief luidsprekersysteem
DSC
Dashboard met aluminium inleg
Comfort-pakket
Bi-xenon koplampen
Bandenspanningcontrolesysteem
Alarm klasse 3
Airco volautomatisch (ecc)
18" Lichtmetalen wielen
Sportonderstel
op de planning:
- Uitlaat vervangen naar dubbele uitlaat links en rechts
- Chiptuning (220pk?)
- Achterruiten blinderen
- Grille aanpassen naar mat zwart of met M-kleuren
Zeker niet verkeerd! Het rijden blijft net zo fantastisch. Mooie bak heb je ook!Firefighter97 schreef:Hele gave bak! Zo'n nieuw model 1 serie staat ook nog op mn bucket list
Mooie 1 serie. Lekker uitgevoerd. Ik ga over 2 weken met mijn auto naar Br- Performance en zal hier mijn ervaringen delen.
Mooie kleur en zo'n pakket op de 1 serie staat erg goed en hele mooie wielen
Bedankt Bas!!Bas e46 schreef:Mooie kleur en zo'n pakket op de 1 serie staat erg goed en hele mooie wielen
Gaaf! ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn! Maar ben jij niet bang dat je straks geen aanspraak kan doen op je garantie als er wat is?Paulk schreef:Mooie 1 serie. Lekker uitgevoerd. Ik ga over 2 weken met mijn auto naar Br- Performance en zal hier mijn ervaringen delen.