Mike uit Apeldoorn

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Solidspliff

Mike uit Apeldoorn

Bericht door Solidspliff » 10 mar 2016, 14:51

Goedemiddag bmw liefhebbers!

Ben Mike en woonachtig in Apeldoorn. Mijn eerste bmw moet nog gaan komen en zou graag jullie mening en hulp willen. Heb een budget van ongeveer 8-9000 euro en wil graag in duitsland een bmw gaan kopen en deze zelf invoeren. Nou zit ik met het volgende; wilde eerst altijd een bmw e46 318i met m pakket van 2003 of 2004 of zelfs 2005. Maar een e90 is ook zeker te doen binnen mijn budget. Heb een e90 320i gezien uit 2005 met 110.000 km met sportstoelen, pdc, stoelverwarming climate control etc etc. Ik weet dat de e46 een betere bouwkwaliteit heeft t.o.v. de e90. Wat zouden jullie doen? Hebben jullie nog adviezen, tips? Zoja, dan zou ik graag willen weten waarom jullie voor de e46 of e90 zouden gaan. Thanks alvast!

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Mike uit Apeldoorn

Bericht door mieske90 » 10 mar 2016, 21:39

Welkom Mike,

Succes met je zoektocht naar jouw ideale BMW.
Helaas kan ik je niet adviseren, heb te weinig verstand van de 3-serie.
Er zijn genoeg andere leden die jou kunnen helpen.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige BMW een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”