Hallo allemaal,
Ik ben Li, 35 jaar en woon in Groningen. 2 weken geleden heb ik mijn E91 320d M, na 6 jaar heel veel plezier te hebben bereden, ingeruild voor een F11 520d M. Ik hoop met deze ook net zoveel plezier te beleven als mijn vorige beamer
Mijn vorige auto's waren (chronologische volgorde) Seat Ibiza Cupra, Golf 4 TDI, Subaru WRX en Nissan 350z.
Ik hoop op deze portal mijn leuke ervaring te delen met jullie en anderzijds ook tips en trucs te mogen ontvangen.
Op dit moment heb ik nog geen goede kwaliteit foto's. Dus maar even maar snelle kliks gemaakt met mijn IPhone. Binnenkort volgen er meer.
sorry, is mij nog niet gelukt om de foto's te draaien. probeer later weer.
F11 520d M
- Firefighter97
Re: F11 520d M
Welkom op het forum!
Hele gave bak man. Heb je misschien intussen al meer foto's? Dit smaakt naar meer
Veel plezier hier
Hele gave bak man. Heb je misschien intussen al meer foto's? Dit smaakt naar meer
Veel plezier hier
Follow now! IG: Dutch.X1
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
If you don't look back at your car after you parked it, you own the wrong car.
Dank.Ik ben eigenlijk opzoek naar andere velgen. De M6 achterwielen zijn krom. Morgen naar Kuil banden om te laten richten. Als het richten niet werkt dan ga ik opzoek naar originele M styling 351 19 inch. Maar ik twijfel nog tussen breedset of geen breedset. Wat is jullie ervaring met een styling 351 breedset op een F11?
Welkom hier Li !
Yessssssss, weer een 5-serie er bij hier 5 serie rules
Erg mooie F11 hoor
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Tevens nodig ik je meteen maar even uit voor het BMW 5 Serie Event 2016, zie de link in mijn onderschrift voor meer info. Klein stukje rijden en is toch een genot in deze wagen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yessssssss, weer een 5-serie er bij hier 5 serie rules
Erg mooie F11 hoor
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Tevens nodig ik je meteen maar even uit voor het BMW 5 Serie Event 2016, zie de link in mijn onderschrift voor meer info. Klein stukje rijden en is toch een genot in deze wagen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Li,
Je hebt een mooie auto geschiedenis, er zit leuk speelgoed tussen.
Je F11 ziet er netjes uit
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Je hebt een mooie auto geschiedenis, er zit leuk speelgoed tussen.
Je F11 ziet er netjes uit
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events