Peter's e36 316 / 325 coupe Colorlock
Geplaatst: 02 apr 2016, 16:08
Heb deze al even en voornamelijk wat korte stukjes in mn e90 topic gezet...
Maar bijgaand een topic in het juiste gedeelte..
Ik miste naast mn andere projecten echt een e36..blijven toch heerlijk autootjes...Ik wilde dit keer een coupe en moest perse een rode zijn... verder boeide t niet zo
Na een korte zoektocht een mooie basis gevonden in den haag, dus lekker in de buurt. Een stock as hell zijnde e36 316 met euhm...niets
Modlijst:
- Motorswap naar m52b23 met m50 inlaat
- M pakket rondom
- OEM gele GT lampen
- Gele mistlampen (folie)
- Oranje knipperlichten
- Schroefset
- Camber armen achter (voor max camber dmv ringen)
- Achterste wielkasten max gerold
- OZ Mito in 8,5x17 et 15 voor met 205-40 en 10x17 et13 met 225-35 achter
- Raid houten stuurwiel
- OEM Houten pook en dash strips
- Half leder sport interieur
- 18 knops boordcomputer incl alle aansluitingen / controle unit
- OEM cd42 radio cd speler
- Zwarte hemel zonder aanbouwdelen
To do:
- 6 cilinder achteras met schijf conversie (besteld)
- Zwarte aanbouwdelen hemel plaatsen (besteld)
- Stoelen colorlocken done
- Grill voorbumper plaatsen
Zo kocht ik hem
Na een uur stond die op de brug en is er een schroefset en setje oz Mito's op gegaan die ik nog had liggen
Aangezien ik natuurlijk breder wilde dan eigenlijk ging...
Hop..
Front fitment
Twee uur ná aankoop
Nu is er niets mis met een 1.6 maar als je voor 250,- een hele e39 523 kan kopen met nét 200k erop...
blok uit de e39 getrokken en volledig m50 opgebouwd, dus derhalve een 2,5 spec uitgeruste motor
Daarnaast wat interieur modjes gedaan..
Wat plaatjes
and thats it...denk ik
Maar bijgaand een topic in het juiste gedeelte..
Ik miste naast mn andere projecten echt een e36..blijven toch heerlijk autootjes...Ik wilde dit keer een coupe en moest perse een rode zijn... verder boeide t niet zo
Na een korte zoektocht een mooie basis gevonden in den haag, dus lekker in de buurt. Een stock as hell zijnde e36 316 met euhm...niets
Modlijst:
- Motorswap naar m52b23 met m50 inlaat
- M pakket rondom
- OEM gele GT lampen
- Gele mistlampen (folie)
- Oranje knipperlichten
- Schroefset
- Camber armen achter (voor max camber dmv ringen)
- Achterste wielkasten max gerold
- OZ Mito in 8,5x17 et 15 voor met 205-40 en 10x17 et13 met 225-35 achter
- Raid houten stuurwiel
- OEM Houten pook en dash strips
- Half leder sport interieur
- 18 knops boordcomputer incl alle aansluitingen / controle unit
- OEM cd42 radio cd speler
- Zwarte hemel zonder aanbouwdelen
To do:
- 6 cilinder achteras met schijf conversie (besteld)
- Zwarte aanbouwdelen hemel plaatsen (besteld)
- Stoelen colorlocken done
- Grill voorbumper plaatsen
Zo kocht ik hem
Na een uur stond die op de brug en is er een schroefset en setje oz Mito's op gegaan die ik nog had liggen
Aangezien ik natuurlijk breder wilde dan eigenlijk ging...
Hop..
Front fitment
Twee uur ná aankoop
Nu is er niets mis met een 1.6 maar als je voor 250,- een hele e39 523 kan kopen met nét 200k erop...
blok uit de e39 getrokken en volledig m50 opgebouwd, dus derhalve een 2,5 spec uitgeruste motor
Daarnaast wat interieur modjes gedaan..
Wat plaatjes
and thats it...denk ik