Pagina 1 van 1

Luchtvering e39 touring

Geplaatst: 24 jun 2016, 09:23
door RobertF
Hallo, ik heb van de week mijn wielen gewisseld omdat ik de auto verkoop en de volgende morgen stond mijn auto met de kont naar beneden
Gestart en hij ging netjes omhoog. De volgende morgen stond die nog mooi hoog
Vanochtend echter was die weer ingezakt aan de linker kant.
Is dan de balg kapot of blijft er een ventiel hangen
Is vervangen veel werk en moet ik daar nog op iets speciaals letten?
Dank voor antwoord.

Re: Luchtvering e39 touring

Geplaatst: 04 jul 2016, 15:52
door Ovanjole
valt best veel over te vinden op het forum...
het antwoord heb je zelf eigenlijk al getypt, het kan beiden zijn denk ik. voor onderdelen raad ik je airsus aan.
succes

Re: Luchtvering e39 touring

Geplaatst: 08 jul 2016, 08:52
door BmwE36Touring
Welkom op het forum RoberF, normalerwijze stelt een nieuw lid zich eerst even voor voor hij/zij een probleem meld.
Indien je foto's van interieur en exterieur hebt zijn die meer dan welkom!
Jezelf voorstellen kun je hier doen.

Veel plezier op het forum, indien je nog vragen hebt kun je altijd bij de moderators terecht.

Re: Luchtvering e39 touring

Geplaatst: 26 jul 2016, 20:47
door johlien
Hallo, hier een ervaring van Johlien...Mijn e39t heeft hetzelfde gehad, al weer enkele jaren terug, eerst duurde het drie dagen voor hij achter begon te zakken maar dat versnelde. Op het laatste was een nacht genoeg. De eerste verdenking is natuurlijk de rubber delen onder de auto, de blaasbalgen en andere relevante slangen, vervangen dus bij BMW Kohl in aken. Nou ...toedeloe nu stond hij al na een paar uur op zijn kont.....Uiteindelijk bleek het de compressor zelf te zijn die langzaam de geest aan het geven was. Het is vooral een zaak van goed zoeken want dit is geen goedkope zaak. Maar dit mag je niet voor lief nemen want er kunnen leidingen en slangen bekneld raken.

Johlien wenst je sterkte en wijsheid