Ik heb de Beemer nu zo'n 2 weken, en kan niet anders zeggen dat ik nooit iets anders meer wil (dat zei ik ook over de MINI Cooper S en heb dan ook 12 jaar lang een Cooper S gereden).
Ik heb dus een BMW 125i Coupé in de kleur saphire schwarz. Een High Executive uitvoering met M-line pakket en M sport onderstel. Performance breaks (vóór) en Performance einddemper. Halflederen sportstoelen, en climate controle...cruise control. Heerlijke auto dus, al moet ik zeggen dat ik de audio in deze auto niet al te best vind. Eigenlijk best slecht...
Veel hoef en wil ik er niet meer aan doen, maar wat kleine wensen blijven wel over...

Wish list:
Performance breaks achter...misschien niet heel erg nodig, maar het oog wil ook wat.
Zwarte raamlijsten en de zwarte gril natuurlijk.
Betere audio, en chippen.
Komende dinsdag staat een chiptuning op het programma en hoop dan naar de 260/265 PK en 310/320 Nm te gaan.
Eind september staat een audio upgrade op het programma, GLADEN (basic) upgrade...zal veel schelen. Zal wat fotootjes erbij zetten zoals ik hem gekocht heb, en af en toe een fotootje als er iets veranderd is, of een mooie locatie heb bezocht!

Schakelt lekker zo'n korte shifter!

Basic BUSINESS, maar moet zeggen dat het prima werkt, al snel aan gewend!

Het zijn die "kleine" dingen die het em doen...

Shiney...