dashboard vraagje E90 modellen
dashboard vraagje E90 modellen
ik ben aan het kijken naar een E90. mij valt op dat er in deze modellen 2 soorten dashboard zijn. een met een verhoging bij stuur waar normaal alle meters zitten en weer eentje die zeg maar in het midden weer zo een verhoging hebben. is deze dan met navigatie? Of heeft die andere ook navigatie? of heeft het te maken met motor uitvoering?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: dashboard vraagje E90 modellen
er zijn twee versies.... MET navigatie en ZONDER navigatie...
maar dan ook daar onder verdeeld weer met en zonder bekerhouders...
zonder navi (dus zonder bult in het midden)
met navi
JW
maar dan ook daar onder verdeeld weer met en zonder bekerhouders...
zonder navi (dus zonder bult in het midden)
met navi
JW
| '07 E91 335d M sport | Wagner IC | Z-turbo.at turbo's | VVT tuned 385pk 740Nm met DPF|
oke bedankt maar de bekerhouder zit toch in het dashboardkastje. of is er nog een in het middenconsole?
die zitten boven het dashboard kastje, maar als ze af fabriek er niet in zitten, moet je
het complete dashboard vervangen om ze achteraf nog in te bouwen heb ik begrepen...
op beide foto's zie je ze wel zitten...
JW
het complete dashboard vervangen om ze achteraf nog in te bouwen heb ik begrepen...
op beide foto's zie je ze wel zitten...
JW
| '07 E91 335d M sport | Wagner IC | Z-turbo.at turbo's | VVT tuned 385pk 740Nm met DPF|
goed dat zijn dingen om te onthouden
klopt, de bekerhouders zijn een af-fabriek optie en staan bekend als
optie 493: Opbergpakket: twee bekerhouders voorin boven het dashboardkastje, bakje met klep in dashboard bij bestuurder, netten aan leuning voorstoelen, twee bekerhouders in armsteun achterin
(heb zelf een e91 met deze optie)
optie 493: Opbergpakket: twee bekerhouders voorin boven het dashboardkastje, bakje met klep in dashboard bij bestuurder, netten aan leuning voorstoelen, twee bekerhouders in armsteun achterin
(heb zelf een e91 met deze optie)
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
oke wil dit keer bij aanschaf auto een paar dingen standaard hebben.
Navigatie. usb en telefoon verbinden zeg maar Bluetooth.
is dit meestal aanwezig met de e90 modellen met de zogenaamde dubbele dashboard. zo noem ik het even. juiste benaming weet ik niet.
is dit meestal aanwezig met de e90 modellen met de zogenaamde dubbele dashboard. zo noem ik het even. juiste benaming weet ik niet.
binnen de modellen met de "dubbele bult" heb je nog de kleine en de grote navi...
6.5" scherm
8.8" scherm
JW
6.5" scherm
8.8" scherm
JW
kijk even naar mijn showroom, dat bedoel je waarschijnlijk ongeveer aan opties, alleen heb ik business navi en geen profjomeo schreef:oke wil dit keer bij aanschaf auto een paar dingen standaard hebben.
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
is de bult in het midden dan ook groter als het een grote scherm heeft. want moet ik daar ook opletten.bmwmobiel schreef:kijk even naar mijn showroom, dat bedoel je waarschijnlijk ongeveer aan opties, alleen heb ik business navi en geen profjomeo schreef:oke wil dit keer bij aanschaf auto een paar dingen standaard hebben.
nu begrijp ik dan de prijsverschillen dan. behalve de motor inhoud.
ik ben aan het kijken iets tussen 2005 en 2010, maar wel een 320 automaat.
Nee de bult is even groot, het kleinere business scherm heeft links en rechts een ongebruikt stukje, bij de prof, die dus breder is, wordt de ruimte heel opgevuld.
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
oke dat klopt heb net op een model gezien. dit zijn goede weetjes
Ik zou me niet echt blind staren op dat dashboard. Stel jij vind een auto die alles heeft behalve een uitsparing voor een navi dan zou ik die auto gewoon kopen en het dashboard laten wisselen. (zie mijn showroom)
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
bedankt voor de reactie Source. ik heb jou inderdaad gevolgd, maar jij hebt gedaan petje af. Maar ik zie dat niet meer zitten. maar eigenlijk wil nu een auto waarop de meeste dingen al zitten.Source schreef:Ik zou me niet echt blind staren op dat dashboard. Stel jij vind een auto die alles heeft behalve een uitsparing voor een navi dan zou ik die auto gewoon kopen en het dashboard laten wisselen. (zie mijn showroom)
mijn verlanglijst is.Navigatie voor en achtersensoren, Bluetooth en audio die usb of ipod ook kan. meer niet . en liefst 320.
Zie dat er bij deze modellen waar origineel geen navigatie zit, ook inbouw mogelijk van radio cd met klapfront?