Harold, 520d GT in aantocht
Geplaatst: 02 mar 2017, 15:29
Hallo allemaal,
via google kwam ik 3 bmw fora tegen. uiteindelijk gaf bp mij het beste gevoel.
Ik heb een 520d gt aangekocht, deze staat momenteel nog in duitsland. ik hoop dat ie er zsm is.
Als kleine jongen hadden al mijn ooms bmw's, voornamelijk 3 series, ik heb ook wel eens een 5serie voorbij zien komen en een 7 serie.
helaas ken ik niet de codenamen, maar dit alles was in de jaren '80 en '90.
Met andere woorden, bmw is er bij mij met de paplepel ingegoten!
Zelf rij ik sinds 2002 in vw's. van een lupo naar achtereenvolgens de golf 5, 6 en nu 7.
Waarom geen bmw? die vw's zijn altijd lease autos geweest.
Waarom nu wel een bmw?
Ik ga deze bolide inzetten voor business transfers, dit wordt waarschijnlijk gezien als taxi en officieel is dat ook zo, maar ik vervoer alleen zakelijke klanten die hoge eisen stellen. en doe dus niet aan straattaxi/opstapvervoer.
waarom een 5gt?
De 1e versie vond ik een gedrocht, zeker de achterkant. Toch had ie wel wwat. sinds de face lift en helemaal nadat ik erin heb gereden bij een kennis was ik verkocht.
Ik heb me er in verdiept en hij schijnt dus de zelfde wielbasis te hebben als de 7serie.
dat maakt het voor mij een 'wolf in schaapskleren'
ik ga een 7serie rijden voor de prijs van een 5. tenminste zo voelt het voor mij.
als mijn bolide binnen is zal ik foto's plaatsen.
groet
Harold
via google kwam ik 3 bmw fora tegen. uiteindelijk gaf bp mij het beste gevoel.
Ik heb een 520d gt aangekocht, deze staat momenteel nog in duitsland. ik hoop dat ie er zsm is.
Als kleine jongen hadden al mijn ooms bmw's, voornamelijk 3 series, ik heb ook wel eens een 5serie voorbij zien komen en een 7 serie.
helaas ken ik niet de codenamen, maar dit alles was in de jaren '80 en '90.
Met andere woorden, bmw is er bij mij met de paplepel ingegoten!
Zelf rij ik sinds 2002 in vw's. van een lupo naar achtereenvolgens de golf 5, 6 en nu 7.
Waarom geen bmw? die vw's zijn altijd lease autos geweest.
Waarom nu wel een bmw?
Ik ga deze bolide inzetten voor business transfers, dit wordt waarschijnlijk gezien als taxi en officieel is dat ook zo, maar ik vervoer alleen zakelijke klanten die hoge eisen stellen. en doe dus niet aan straattaxi/opstapvervoer.
waarom een 5gt?
De 1e versie vond ik een gedrocht, zeker de achterkant. Toch had ie wel wwat. sinds de face lift en helemaal nadat ik erin heb gereden bij een kennis was ik verkocht.
Ik heb me er in verdiept en hij schijnt dus de zelfde wielbasis te hebben als de 7serie.
dat maakt het voor mij een 'wolf in schaapskleren'
ik ga een 7serie rijden voor de prijs van een 5. tenminste zo voelt het voor mij.
als mijn bolide binnen is zal ik foto's plaatsen.
groet
Harold