Mijn naam is Rob en ik ben sinds een maand (weer) trotse eigenaar van een BMW. Een 1serie dit keer.
Mijn vorige BMW was een 3 serie compact waar ik met heel veel plezier in heb gereden. Maar deze moest naar 250D km het veld ruimen. Met veel tegenzin heb ik hem toen verkocht. Na een tijdje een ander (niet nader te noemen) merk te hebben gereden, bleef het bij mij toch kriebelen.
Toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik samen met mijn vriendin bij de BMW dealer langs gegaan en heb ik de hier onder getoonde 1 serie gekocht.

Wat een thuiskomst. Het voelde gelijk weer vertrouwd. Wat een fijne auto's maken ze toch bij BMW!!
Zoals ik al zei heb ik de 1 serie nu 1 mnd en grijp nog elke dag iedere kans aan om er maar mee te rijden
Toen ik de 1 serie gekocht had, zei mijn vriendin: ik vind het eigenlijk ook wel een mooie auto.
Zo stonden wij nog geen week later naar een 1 serie voor haar te kijken. Na wat wikken en wegen en wat advies van haar broer, zijn we voor haar naar een Mini gaan kijken. Ik kan je zeggen dat dat kijken niet lang heeft geduurd
Daar stond hij en ze was op slag verliefd

Dus strikje er om en verkocht.
Vandaag de dag staan er dus 2 BMW's op de oprit en 2 hele trotse eigenaren.
Ik zal jullie op de hoogte houden als er nieuws is of updates zijn of worden gedaan aan de auto (auto's).
Groeten Rob ( en vriendin)