Dvd en Cd speler
Dvd en Cd speler
bij mijn auto zit er alleen een gleuf voor zowel cd als dvd.
Maar ik zie weer modellen waar je boven en dvd en dan beneden weer eentje.
Heeft dit systeem een naam en kan ik dit op mijn auto ook inbouwen
want ik moet de dvd voor de navigatie weghalen om cd af te spelen.
Maar ik zie weer modellen waar je boven en dvd en dan beneden weer eentje.
Heeft dit systeem een naam en kan ik dit op mijn auto ook inbouwen
want ik moet de dvd voor de navigatie weghalen om cd af te spelen.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
- largeproject
- Contacteer:
Re: Dvd en Cd speler
Geen idee wat jij voor een systeem je hebt, maar de cic (met 1 gleuf) heeft de navi software op een HDD opgeslagen dus heb je geen navi-dvd nodig in de gleuf om te navigeren, in die 1ne gleuf kun je zowel dvd als cd's afspelen.
(verbouwd in bouwjaren half 2008 tot met met.......
Systemen met 2 gleuven (CCC) is het oude systeem, daar heb je 1 gleuf nodig voor de navi-dvd en in de anderen kun je dus cd's in afspelen, je kunt geen dvd's afspelen in dit systeem.(verbouwd in de bouwjaren 200 tot en met half 2008)
(verbouwd in bouwjaren half 2008 tot met met.......
Systemen met 2 gleuven (CCC) is het oude systeem, daar heb je 1 gleuf nodig voor de navi-dvd en in de anderen kun je dus cd's in afspelen, je kunt geen dvd's afspelen in dit systeem.(verbouwd in de bouwjaren 200 tot en met half 2008)
Denk wat wijzer te zijn geworden. Denk het oude versie te hebben CCC vanaf 2003 en die hebben 1 gleuf kan zowel cd afspelen als navigatie dvd.
de tweede versie kan ook dvd afspelen in het scherm en de laatste is helemaal super.
Ik was in de veronderstelling dat ik bij de aparte de navigatie dvd niet hoefde weg te halen bij navigeren.
bij mij is het wel zo als ik cd afspeel en ik van route verander ik wel de nav-dvd in moet doen
de tweede versie kan ook dvd afspelen in het scherm en de laatste is helemaal super.
Ik was in de veronderstelling dat ik bij de aparte de navigatie dvd niet hoefde weg te halen bij navigeren.
bij mij is het wel zo als ik cd afspeel en ik van route verander ik wel de nav-dvd in moet doen
- largeproject
- Contacteer:
Ik denk dat je in de verkeerde topic zit, want 203 was er nog geen ccc, die is pas in de e90 als eerste gemonteerd en die is pas sinds 2004/5 op de markt.
quote="KNVisserB"]
[/quotejomeo schreef:wat is het verschil tussen die 2?
- largeproject
- Contacteer:
Bij de ccc werkt de navi via en dvd en heeft dus een gleuf voor de navi dvd en een gleuf voor de cd's.
De andere 2 daarbij word de navi opgeslagen op een hdd, dus heb je tijdens rijden geen navi dvd meer nodig en je hebt maat 1 gleuf waarin je zowel dvd's kunt afspelen als cd.
De onderste NBT is een upgrade van het cic, het kan veel meer en is veel sneller.
De andere 2 daarbij word de navi opgeslagen op een hdd, dus heb je tijdens rijden geen navi dvd meer nodig en je hebt maat 1 gleuf waarin je zowel dvd's kunt afspelen als cd.
De onderste NBT is een upgrade van het cic, het kan veel meer en is veel sneller.
- Superretard
Dus kortom CIC is beter dan CCC..
Is CCC up te graden naar CIC of misschien wel CIC-High?
Is CCC up te graden naar CIC of misschien wel CIC-High?
Oude unit er uit en nieuwe unit er in.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
- Superretard
Oke bedankt, dus ook CIC-HIGH kan erin? Volledig functioneerbaar of is dit niet aan te raden?
Waarom niet?
Tip: gebruik de zoekfunctie.
Tip: gebruik de zoekfunctie.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||