Hi allen,
Ook ik stel me graag even voor. Na verschillende andere sportieve auto's te hebben gehad (onder meer een R5 Turbo, een Clio Sport, een 'gekietelde' 9-3 met 235pk en een 308 GTI) nu in het bezit van een F11 535i Touring M-Sport Edition uit 2013 met 50k km op de teller. Precies de uitvoering zoals ik 'm al lange tijd voor ogen had dus enorm blij ermee. Verder woonachtig in Noord-Holland met vrouw en twee kleine kids.
Denk dat we heel veel plezier gaan beleven aan de wagen net als aan dit mooie forum!
Foto's volgen nog.
Groeten!
RZA - F11 heeft plaatsgemaakt voor F31 320i Touring
RZA - F11 heeft plaatsgemaakt voor F31 320i Touring
Laatst gewijzigd door RZA op 28 okt 2018, 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Binnenkort: F31 320i Touring || 2018 || -Sport Edition
Ex: F11 535i Touring || 2013 || -Sport Edition
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: RZA - F11 535i Touring
Welkom op het forum,
Foto's van je F11 zijn natuurlijk van harte welkom
Foto's van je F11 zijn natuurlijk van harte welkom
- jwbakkenes
Re: RZA - F11 535i Touring
Welkom met je nieuwe aanwinst, ben benieuwd naar je foto's van je auto.
Re: RZA - F31 320i Touring
Hi allen,
Na lange tijd weer een update. De F11 hebben we uiteindelijk maar korte tijd gehad; vond het een geweldige auto voor de snelweg maar voor de korte stadsritjes met z'n formaat wat minder geschikt (het verbruik nog daargelaten).
Tussendoor nog een uitstapje gemaakt naar Volvo maar gisteren handtekening gezet voor de koop van F31 320iA M-Sport uitvoering van dit jaar in Mineralgrau metallic. Was tijdens de proefrit meteen verkocht; heerlijk weer dat BMW gevoel en de scherpte van een BMW
Twijfelde nog sterk over een 330i maar vind het vermogen dat je met een stage1 chiptuning kunt bereiken bij de 320i voldoende. Maar dat is iets voor na de garantieperiode (waarschijnlijk bij Beek, BR Performance of BSR).
Paar leuke dingen die ik aan de auto wil laten doen worden voor de aflevering al door de dealer geregeld:
- tinten van de ruiten
- zwarte M-Performance nieren i.p.v. chromen
- M-Performance pedalen (zit nu alleen voetsteun in)
Voor de toekomst staat op de wens/to-do list:
- M-Performance einddemper
- M-Performance matten
- Audio upgrade (zit nu standaard audio in)
- K&N luchtfilter
- Heel misschien de M-Performance carbon sierdelen voor het dashboard/pookknop/handrem - maar het moet ook geen overkill worden, het is immers een 320i en geen M3 Ben er ook nog niet uit of ik dit nou echt heel fraai vind.
- 19" zomerwielen
Alle verdere suggesties zijn welkom!
Over ruim twee weken krijg ik 'm en zal dan snel wat foto's plaatsen.
Groeten
Na lange tijd weer een update. De F11 hebben we uiteindelijk maar korte tijd gehad; vond het een geweldige auto voor de snelweg maar voor de korte stadsritjes met z'n formaat wat minder geschikt (het verbruik nog daargelaten).
Tussendoor nog een uitstapje gemaakt naar Volvo maar gisteren handtekening gezet voor de koop van F31 320iA M-Sport uitvoering van dit jaar in Mineralgrau metallic. Was tijdens de proefrit meteen verkocht; heerlijk weer dat BMW gevoel en de scherpte van een BMW
Twijfelde nog sterk over een 330i maar vind het vermogen dat je met een stage1 chiptuning kunt bereiken bij de 320i voldoende. Maar dat is iets voor na de garantieperiode (waarschijnlijk bij Beek, BR Performance of BSR).
Paar leuke dingen die ik aan de auto wil laten doen worden voor de aflevering al door de dealer geregeld:
- tinten van de ruiten
- zwarte M-Performance nieren i.p.v. chromen
- M-Performance pedalen (zit nu alleen voetsteun in)
Voor de toekomst staat op de wens/to-do list:
- M-Performance einddemper
- M-Performance matten
- Audio upgrade (zit nu standaard audio in)
- K&N luchtfilter
- Heel misschien de M-Performance carbon sierdelen voor het dashboard/pookknop/handrem - maar het moet ook geen overkill worden, het is immers een 320i en geen M3 Ben er ook nog niet uit of ik dit nou echt heel fraai vind.
- 19" zomerwielen
Alle verdere suggesties zijn welkom!
Over ruim twee weken krijg ik 'm en zal dan snel wat foto's plaatsen.
Groeten
Binnenkort: F31 320i Touring || 2018 || -Sport Edition
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: RZA - F11 heeft plaatsgemaakt voor F31 320i Touring
Goed dat je weer terug bent bij BMW
Je nieuwe touring klinkt in iedergeval goed
Heb je hem al op kunnen halen?
Zo ja, laat die foto's maar komen
Je nieuwe touring klinkt in iedergeval goed