Vandaag ook bij Automaan geweest na 2 weken wachten op de afspraak. Had aangegeven dat mijn klepsteelrubbers waarschijnlijk moeten worden vervangen. In de middag telefoontje van de monteur, hij had auto uitgelezen en rondje gereden. Niks anders kunnen vinden dus ik zou worden teruggebeld voor een afspraak. Eind vd dag inderdaad gebeld voor een nieuwe afspraak (had gehoopt direct een dag later, had immers al 2 weken gewacht en kan niet elke dag naar een andere stad rijden wegens werk). Ik heb aangegeven dat ik de auto ophaal en erover denk wat te doen. Bij de vraag of de prijs vd offerte (€825 voor klepsteelrubbers) nog hetzelfde is, werd de vraag bevestigd, maar... ook nog even €175.- kosten voor de "diagnose". Dat laatste vind ik echt diefstal, ik had al aangegeven waarvoor ik kwam en vind persoonlijk dat het bevestigen van mijn "wens" gewoon service moet zijn als ik het ook daadwerkelijk laat maken.
Ik ga de bovenstaande garages ook nog even bellen, want ik vind die onaangekondigde 175 euro niet bijzonder netjes eerlijk gezegd.
Edit: Auto retour, de 175 was niet alleen voor de diagnose, maar ook 89.- voor het relais vd ruitenwisser eruit halen en de nieuwe (die ik al eerder had gekocht en gewoon al in de auto lag) erin klikken. Zou de monteur "even" voor mij doen, maar kennelijk was dit 89 euro werk. Wilde ik wel even rechtzetten. Uiteraard is een goed werkende ruitenwisser in de regen op de snelweg mij meer dan 89 euro waard
