Nieuw lid met een E46
Nieuw lid met een E46
Hoi iedereen,
Ben toevallig op dit forum gekomen. Ben blij dat het een Nederlandse forum is, want de meeste e46 forums zijn in USA.
Ik rij al 3 jaar met een 320Ci van 2000. Hij is nog volledig standaard en ik ga hem ook zo houden. Ben meer fan standaard wagens
Ik was meteen verliefd op de 6 cilinder van BMW. Had hiervoor een 4 cil en die klonk ook al mooi, maar een 6 cil is toch anders . Ik wil gewoon niets anders meer
Ben toevallig op dit forum gekomen. Ben blij dat het een Nederlandse forum is, want de meeste e46 forums zijn in USA.
Ik rij al 3 jaar met een 320Ci van 2000. Hij is nog volledig standaard en ik ga hem ook zo houden. Ben meer fan standaard wagens
Ik was meteen verliefd op de 6 cilinder van BMW. Had hiervoor een 4 cil en die klonk ook al mooi, maar een 6 cil is toch anders . Ik wil gewoon niets anders meer
Re: Nieuw lid met een E46
Welkom hier!
Ik ben benieuwd of je na een maand "forummen" nog steeds je auto standaard wilt houden. Ik heb dit namelijk vaker gehoord en veel mensen worden aangestoken door de mod-koorts.
Wel heerlijk hè, zo'n 6 cylinder! (h)
Ik ben benieuwd of je na een maand "forummen" nog steeds je auto standaard wilt houden. Ik heb dit namelijk vaker gehoord en veel mensen worden aangestoken door de mod-koorts.
Wel heerlijk hè, zo'n 6 cylinder! (h)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom !
Ben ook benieuwd naar foto's... ennuh, vergeet je interieur dan niet he?
Ben ook benieuwd naar foto's... ennuh, vergeet je interieur dan niet he?
thx allemaal!
Ja een 6 cil is heerlijk, maar vergeleken met jullie grote cilinderinhoud is mijn 2liter niks
Jullie hebben hier 2,5l en 3l benzine.
Ik zal eerst de wagen moeten wassen voordat ik pics post. Hij is nu écht heel vuil!
Ja een 6 cil is heerlijk, maar vergeleken met jullie grote cilinderinhoud is mijn 2liter niks
Jullie hebben hier 2,5l en 3l benzine.
Ik zal eerst de wagen moeten wassen voordat ik pics post. Hij is nu écht heel vuil!
Welkom
Vuil of niet vuil, wij willen foto'ssss...M3 SMGII schreef:Ik zal eerst de wagen moeten wassen voordat ik pics post. Hij is nu écht heel vuil!
+1
Zijn we gek op hierow! (h)
Owja, Welkom op het forum ...
Zijn we gek op hierow! (h)
Owja, Welkom op het forum ...