Na regelmatig hier wat info vergaard te hebben na de aanschaf van mijn vierde BMW mezelf dan ook maar eens geregistreerd en net zo netjes je dan ook even voor te stellen..
Martijn, uit Den Bosch, BMW enthousiasteling zolang als ik me kan herinneren..
Nadat de portemonnee het toeliet in 2012 overgegaan tot de aanschaf van mijn eerste Bimmer..een zwarte 316 Touring die als demo was ingezet. Al gauw mocht het motorisch wel wat steviger en schafte ik in 2013 een nieuwe imperial blauwe 320 high executive aan. Vanwege de aanschaf van een 2e auto kocht ik in 2016 een nieuwe 118i met M -sport pakket erbij. Nadat zoonlief zijn rijbewijs ook nog eens had gehaald wilden we samen een projectauto aanschaffen wat een 335i hardtop cabrio (2014) werd. Helaas was de lol van dit beest van korte duur want na 8 maanden (uiteraard vol in de zomer...) overleed onze trots , buiten onze schuld om, tegen een stadsbus van Arriva.
Aangezien mijn vrouw liever een Mini wilde besloot ik de 118i te gaan rijden en kochten we voor haar een leuke Mini. Van 3 liter zescilinder naar 1.599 liter 3 pitter was iets teveel van het goede en besloot ik na een paar maanden de 118i te laten kietelen bij Crooke Tuning. Met de nieuwe looks (dubbele performance uitlaat met dito grom) en wat meer vermogen was het weer leuk. Echter met twee vrij lange zonen, een hond, (sport)fietsen die mee moesten besloten rond te kijken voor een groter model. Al langer was ik erg gecharmeerd van de 4-serie maar een 418 was na een proefrit geen optie voor me. Te weinig motor voor zo’n vrij grote auto. Een 420 bood genoeg vermogen voor me en het toeval wilde dat er een 420 van net geen jaar oud bij de collega’s van mijn favoriete dealer stond. Bijna helemaal zoals ik hem nieuw zou kopen echter met andere velgen maar die waren er zo bijgekocht. Mijn “eigen” dealer heeft daarop de auto vorige week maandag afgeleverd. Dus vanaf daar trotse bezitter van een zwarte 420 Gran Coupe M-sport. Met een paar leuke af-fabriek opties als elektrisch schuifdak, leer, sporttransmissie aan het stuur en LED-/lichtpakket.
Grt
Martijn
TinuZzZ - 420 Gran Coupe M-sport
Re: Na lang gluren...
Welkom op het Forum Martijn en heel veel rijplezier met je nieuwe aanwinst.
Strakke en mooie 420 Gran Coupe M-sport
Strakke en mooie 420 Gran Coupe M-sport
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Re: TinuZzZ - 420 Gran Coupe M-sport
Welkom Martijn, leuk dat je je aanmeld.
Ook al voor langere tijd een echte liefhebber zo te zien
Veel plezier op het forum en natuurlijk veel veilige kilometers toegewenst in je gave 4 Gran Coupe!
Ps. Je geeft aan al een tijdje mee te lezen, maar wat heeft je doen besluiten je dan nu ook eens aan te melden?
Ook al voor langere tijd een echte liefhebber zo te zien
Veel plezier op het forum en natuurlijk veel veilige kilometers toegewenst in je gave 4 Gran Coupe!
Ps. Je geeft aan al een tijdje mee te lezen, maar wat heeft je doen besluiten je dan nu ook eens aan te melden?
In een recent verleden ooit zelf een admin voor een autosite... 1020 geregistreerde leden, meetings geregeld etc etc.. was bijna een baan geworden haha.
Even rustig aan gedaan dus , ben vooral pas de laatste twee/drie maanden hier info komen halen zeker mbt ervaringen op het gebied van motorvarianten.
Welkom hier !
Mooie wagen
Het BMW virus is goed bezig zo te lezen
Mooie wagen
Het BMW virus is goed bezig zo te lezen