Luchtvering E39 vervangen
Geplaatst: 15 feb 2021, 17:33
Goedemiddag,
Afgelopen weekend heb ik met een vriend zelf de lekke luchtbalg van mij E39 Touring vervangen. Deze was dusdanig lek dat je hem echt hoorde blazen toen de auto op de krik omhoog kwam. Bij het demonteren stond er dus ook totaal geen druk meer op deze balg/de slang die losgekoppeld moet worden. Nu willen we de andere kant eigenlijk ook gelijk vervangen zodat we met 2 gelijke balgen (en even oud) rondrijden maar die is niet lek.. Vandaar mijn vraag; moet deze op de 1 of andere manier ontlucht worden voor ik hem loskoppel en die slangkoppeling vol in m'n murf krijg? En zo ja; hoe doe ik dat dan?
Afgelopen weekend heb ik met een vriend zelf de lekke luchtbalg van mij E39 Touring vervangen. Deze was dusdanig lek dat je hem echt hoorde blazen toen de auto op de krik omhoog kwam. Bij het demonteren stond er dus ook totaal geen druk meer op deze balg/de slang die losgekoppeld moet worden. Nu willen we de andere kant eigenlijk ook gelijk vervangen zodat we met 2 gelijke balgen (en even oud) rondrijden maar die is niet lek.. Vandaar mijn vraag; moet deze op de 1 of andere manier ontlucht worden voor ik hem loskoppel en die slangkoppeling vol in m'n murf krijg? En zo ja; hoe doe ik dat dan?