Kleine update:
De klemmen die de BMW dealer had besteld, waren niet de juiste. Ze hadden de klemmen besteld die op de auto zaten, terwijl ik de klemmen moest hebben die op de lijst zaten. Dit was telefonisch ook besproken en volgens de man uit het magazijn was het een setje, beide klemmetjes dus. Het bleek dat de klemmen die op de lijst zitten helaas niet los te krijgen zijn en al geplakt zijn op de lijsten. Dus enige optie volgens dealer was 400 euro te betalen en de hele lijst te vervangen. Zou dan niet mooi uitzien, want dan was de anderen lijst beetje dof en de nieuwe weer hoogglans, dus advies om gelijk de ander ook te doen.
Klemmetjes moest ik wel even afrekenen a 20 euro. Daar heb ik voor bedankt, aangezien ik zeer duidelijk ben geweest aan de telefoon. Met wat gezeik weggegaan omdat ik weigerde te betalen voor iets wat ik meteen in de prullenbak kon mikken en wat zij waarschijnlijk zouden terugsturen naar het inkoopcentrum. Had de beste man mijn kentekenbewijs niet gehad, was ik gewoon weggelopen, maar hij gaf het uiteindelijk met tegenzin terug.
Inmiddels zit de lijst muur en muurvast met transparante Polymax lijmkit die blijvend elastisch is, dus het dichtmaken van de deur kan opvangen. Kosten: 6 euro en het ziet er precies uit als voorheen.
Aanstaande vrijdag worden er wat kleine puntjes aan de auto gemaakt. De handrem wordt gemaakt, het brandend airbaglampje wordt uitgeprogrammeerd (airbag blijft wel werken), een kleine olielekkage wordt verholpen (nieuwe afdichtingen) en het interieurlicht wordt vervangen (knipperend lampje). Dan zou hij als het goed is weer de komende tijd good to go zijn