Eeb paar kleine tips.
Kijk uit met de voor veerpoten. Als je een stabilisator stang hebt, dan zit er aan de veerpoot een stangetje geschroeft.
Als je deze gewoon los probeert te draaien, dan draai je de schroef uit het rubber en heb je een nieuwe stang nodig.
Je moet hem dus met een steeksleutel vasthouden alvorens je hem los schroeft.
Let ook op de positie van de voorveer in de schotel.
Heb je xenon, dan zit er een niveau sensor op je voor en achter as.
Kijk uit dat deze niet afbreekt als je de draagarmen laat zakken!
Wil je achteraf weten of het allemaal goed gegaan is, meet dan ook even vooraf de afstand wielnaaf tot bovin wielkast op (op een vlakke ondergrond). Zo kun je achteraf mooi vergelijken hoeveel ie echt gezakt is.
Als je toch de achterveren en wielen eraf hebt, kun je gelijk kijken of er geen scheurtjes in je subframe zitten.
En als je tijd over hebt kun je de binnenkant van je wielen eens mooi wassen
En voor later: kijk uit voor drempels
