stink lucht
stink lucht
Hallo ik heb een vraagje n.m als ik mijn 316 ti compact start krijg ik na 5 min rijden een verschikkelijke stink lucht in het interieur
dit verdwijnt weer wel maar het is elke keer na een koude start
Wie weet wat dit kan zijn?
dit verdwijnt weer wel maar het is elke keer na een koude start
Wie weet wat dit kan zijn?
-
- bmw325ticompact
Re: stink lucht
Het kan zijn dat je interieurfilter aan vv toe is. Het is raadzaam bij het rijden met airco aan voordat je de einbestemming hebt bereikt de airco uit te zetten, dit om bacterie en dus muffe luchtjes te voorkomen. Geloof dat er ook spuitbussen bestaan om de bacterie tegen te lijf te gaan
wat voor een lucht bedoel je.
Heb zelf zo'n zelfde probleem maar bij mij stinkt het naar verschroeid rubber of plastic met name als ik stil sta komt het naar binnen maar is alleen de eerste 10min daarna ruik je niks meer.
onder de motorkap ruik ik niks.
Heb zelf zo'n zelfde probleem maar bij mij stinkt het naar verschroeid rubber of plastic met name als ik stil sta komt het naar binnen maar is alleen de eerste 10min daarna ruik je niks meer.
onder de motorkap ruik ik niks.
hallo,
Ik ruik ook welurs zo'n verbrande plastic lucht. Met name als de motor nog koud is en ik de motor even stationair laat draaien. Ik denk dat het misschien mijn koppelingsplaten zijn. Als ik gelijk ga rijden en de motor warm is ruik ik niets meer.
Ik ruik ook welurs zo'n verbrande plastic lucht. Met name als de motor nog koud is en ik de motor even stationair laat draaien. Ik denk dat het misschien mijn koppelingsplaten zijn. Als ik gelijk ga rijden en de motor warm is ruik ik niets meer.