Er zijn 3 resultaten gevonden

door Turan
10 apr 2015, 22:00
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Moet telkens koelvloeistof bijvullen.
Reacties: 5
Weergaves: 1262

Re: Moet telkens koelvloeistof bijvullen.

Heb ik ook inderdaad gehoord, heb vandaag een monteur gesproken die gaf het zelfde aan.
door Turan
10 apr 2015, 15:46
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Moet telkens koelvloeistof bijvullen.
Reacties: 5
Weergaves: 1262

Re: Moet telkens koelvloeistof bijvullen.

Beste Dw70, Als eerst bedankt voor uw reactie Wanneer er koelvloeistof eruit is gegooid voel ik wel koude lucht in de auto ook al is hij op maximale temperatuur. Heb jij enig idee hoe ik het systeem moet ontluchten? Of ken jij een goede auto garage in Rotterdam die dit voor me eventueel kan doen? Me...
door Turan
09 apr 2015, 18:35
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Moet telkens koelvloeistof bijvullen.
Reacties: 5
Weergaves: 1262

Moet telkens koelvloeistof bijvullen.

Beste lezer / BMW fan, Ik heb sinds kort koelvloeistof probleem met mijn E39 525TD uit 1998. Wanneer de auto normaal gebruikt wordt dus bij 100 km/p / 110 km/p gebeurt er helemaal niets, maar wanneer er flink mee doorgereden word dan gooit mijn expansievat al mijn koelvloeistof eruit maar temperatuu...

Ga naar uitgebreid zoeken