Er zijn 4 resultaten gevonden

door kgraafland
12 jun 2019, 08:32
Forum: BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Showroom
Onderwerp: BMW 525D Xdrive 2013
Reacties: 3
Weergaves: 904

Re: Mijn nieuwe liefde --> BMW 525D Xdrive 2013

Ja is een 4 cilinder. Lees wel verschillende berichten maar vooralsnog loopt ie als een zonnetje.
door kgraafland
07 jun 2019, 11:52
Forum: BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Showroom
Onderwerp: BMW 525D Xdrive 2013
Reacties: 3
Weergaves: 904

BMW 525D Xdrive 2013

Sinds 2 weken eigenaar van een prachtige BMW 525D Xdrive F11! Ik reed hiervoor een VW Passat station uit 2007. Die kreeg de nodige kuurtjes en er zaten aardig wat kosten aan te komen. Dus maar eens verdiept wat er zoal te koop is. Ik was eigenlijk op zoek naar een BMW 3-serie, een mooie volle 3-seri...
door kgraafland
07 jun 2019, 11:41
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Kevin-F11 525D xdrive 2013
Reacties: 2
Weergaves: 319

Re: Kevin-F11 525D xdrive 2013

Thanks @Bart70. Hierbij wat foto`s van mijn aanwinst. Ik zal eens kijken hoe ik een showroom kan aanmaken. Zeker leuk voor anderen. Ik kijk ook graag bij anderen voor ideeën. Bedankt voor de tip. https://i.postimg.cc/kBRPbxMz/IMG-1457-1.jpg https://i.postimg.cc/06xTFFG1/IMG-1452.jpg https://i.postim...
door kgraafland
19 mei 2019, 15:22
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Kevin-F11 525D xdrive 2013
Reacties: 2
Weergaves: 319

Kevin-F11 525D xdrive 2013

Hoi, ik ben Kevin en sinds dit weekend zeer trotse eigenaar van een 525D Touring xdrive. Wat had ik dat eerder moeten doen zeg. Maar goed, wijsheid komt met de jaren.

Ik hoop op dit forum veel dingen na te kunnen gaan mocht dit nodig zijn.

Groetjes Kevin

Ga naar uitgebreid zoeken