Er is 1 resultaat gevonden

door Bmw-schriemer
30 jun 2019, 17:11
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Patrick-E90 320i 2010
Reacties: 1
Weergaves: 287

Patrick-E90 320i 2010

Goedeavond allemaal, Bij deze wil ik me graag even voorstellen, vaak al deze forum bezocht en dacht laat ik mezelf ff aanmelden. Mijn naam is patrick komt uit de provincie Groningen en rijd sinds een jaar in een bmw e90 320i uit 2010. Heb trouwens een vraag voor mijn auto die verbruikt olie, ong 250...

Ga naar uitgebreid zoeken